کد خبر : ۶۰,۳۹۷
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۴۱
ارتباط مستقیم مدیران استان بوشهر با مردم افزایش یابد
استاندار بوشهر با بیان اینکه مردم ولی‌نعمت ما هستند،گفت: باید تمام توان و انرژی خود را برای حل مشکلات مردم به کار ببندیم و بویژه در دیدار بدون واسطه باید اهتمام بیشتری داشته باشیم.
احمد محمدی زاده  در دیدار چهره به چهره با تعدادی از مردم استان بوشهر با گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار داشت: قیام ۱۵ خرداد نقطه عطفی در انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است و تبیین ابعاد مختلف این قیام، امری لازم و ضروری است.
 
وی با تاکید بر لزوم تسهیل ارتباط مستقیم مردم با مسئولان خاطر نشان کرد: مردم ولی‌نعمت ما هستند و باید تمام توان و انرژی خود را برای حل مشکلات مردم به کار ببندیم و بویژه در زمینه دیدار بدون واسطه باید اهتمام بیشتری داشته باشیم.
 
استاندار بوشهر تصریح کرد: تسهیل ملاقات چهره به چهره مردم و مدیران، سبب می‌شود که مسئولان، بدون واسطه با معضلات و دغدغه‌های مردم آشنا شده و راهکار ارائه کنند.
 
در این ملاقات عمومی، ۱۷ نفر از مردم استان بوشهر از شهرستان‌های مختلف، مشکلات خود را در حوزه‌های درمان، مسکن، وام بانکی، اشتغال، آموزش، سرمایه‌گذاری و … مطرح و استاندار نیزدستورات لازم را به مدیران مرتبط حاضر در جلسه صادر کرد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید