کد خبر : ۶۰,۳۵۵
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۱۵
فرماندهان پلیس استان بوشهر از کشف چهار هزار و ۱۵۰ کیلوگرم تخمه آفتابگردان قاچاق و ۱۷ موتور خودرو فاقد مدارک گمرکی در استان بوشهر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند.
 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مامورین این پلیس تخصصی در زمینه اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز طی اقدامات اطلاعاتی تعداد ۱۷ موتور خودرو فاقد اسناد مثبته گمرکی را در یک مغازه کشف کردند.
 
سرهنگ کارآگاه عبدالرضا بازیاری افزود: علاوه بر ضبط کالای مکشوفه متهم پرونده نیز مورد تحقیقات لازم قرار گرفت که پرونده مقدماتی تشکیل و تحت رسیدگی است.
 
وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای توقیفی ۲۰ میلیارد ریال برآورد گردیده است.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر تصریح کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان کالا، سوخت، ارز و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان نیز روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران آن یگان در حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون ایسوزو را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.
 
سرهنگ عباس علی یاری افزود: از این دستگاه خودرو ایسوزو، چهار هزار و ۱۵۰ کیلوگرم تخمه آفتابگردان قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شد.
 
وی افزود: در همین ارتباط یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات بهمراه خودروهای توقیفی و کالاهای کشف شده تحویل مراجع قضائی شدند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید