کد خبر : ۵۹,۶۳۹
۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۸:۲۸
مدیر جدید عملیات عمومی خارگ کیست + سوابق اجرایی
با حکم عباس غریبی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، حسین احمدی به عنوان مدیر عملیات عمومی خارگ منصوب شد.
به گزارش خارگ نیوز، عملیات عمومی جزیره خارگ از مدیریت های تابعه شرکت پایانه های نفتی ایران است که در فرآیند خدمات رسانی به محیط پیرامونی و مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت در جزیره خارگ را بر عهده دارد.
 
 
 عملیات عمومی جایگاهی استراتژیک در تکمیل و ارتقای زنجیره ی خدمات رسانی و مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت در این جزیره دارد.
 
 
صبح امروز عباس غریبی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، یکی از بومیان استان بوشهر را در حکمی به عنوان مدیریت عملیات عمومی منصوب کرد.
 
 
  حسین احمدی ، دانش آموخته دانشگاه های اصفهان، بوشهر،خارگ و یاسوج و دانشجو دکتری مدیریت صنعتی و دارای مدارک کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی و کارشناس عمران است ک با بیش از 22 سال سابقه حضور در صنعت نفت یکی از نیروهای جوان، توامند و آینده دار در این حوزه محسوب می شود.
 
 
وی از سال 98 تاکنون به عنوان رئیس تعمیرات خطوط لوله منطقه عملیاتی خارگ مشغول به خدمت بوده است. وی همچنین سطوح مدیریتی را در شرکت پایانه های نفتی طی سال ها حضور طی کرده است و از سطوح کارشناسی تا مدیریت را در کارنامه خود دارد. احمدی پیش از این مسئولیت هایی همچون جانشین ریاست اداره تعمیرات صنعتی پایانه نفتی منطقه عملیاتی خارگ و جانشین اداره تعمیرات خطوط لوله منطقه عملیاتی خارگ را عهده دار بوده است. 
حامد عرب زاده

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید