کد خبر : ۵۷,۱۱۳
۱ اسفند ۱۴۰۱ ۲۳:۲۶
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انتظار داریم طرح‌های بنیاد مسکن در استان بوشهر به صورت ویژه حمایت شود.
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح دوشنبه در مراسم تأمین ۲۰۲ دستگاه سیستم سرمایشی برای اقشار محروم استان بوشهر اظهار داشت: یکی از تجلیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت و رفع چالش اساسی زندگی برای محرومان است.
 
وی با بیان این فقرا محبان خدا هستند اضافه کرد: کاری که در خدمت به محرومان انجام می‌شود کاری خدایی است و کاری است که در نظام مدیریت اجتماعی نظام اسلامی نقش مهم و راهبردی دارد.
 
امام جمعه بوشهر تأمین امکانات برای خانواده‌های محرومان را زمینه‌ساز زندگی سالم دانست و خاطرنشان کرد: خدمات بنیاد مسکن در رسیدگی به محرومان و رفع مشکلات آسیب‌دیدگان از بلایا بسیار مهم و برجسته است.
 
وی بنیاد مسکن را نهادی برای رفع مشکلات محرومان و کمک به مستضعفان دانست و بیان کرد: نام نیکی از بنیاد مسکن در استان بوشهر وجود دارد و شاهد خدمات ارزنده‌ای از این نهاد هستیم.
 
آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اهمیت تنظیم سند تأمین مسکن محرومان و نیازمندان استان بوشهر افزود: انتظار داریم طرح‌های بنیاد مسکن در استان بوشهر به صورت ویژه حمایت شود.
 
وی تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های درون استان شاهد خانه‌دار شدن همه مردم استان بوشهر باشیم و نرخ تولید مسکن در استان بوشهر بیش از تعداد خانوارها باشد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید