کد خبر : ۵۷,۰۷۵
۱ اسفند ۱۴۰۱ ۲۱:۱۵
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از کمک ویژه دولت سیزدهم به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان خبر داد.
 علیرضا عباس زاده، امروز دوشنبه یکم اسفند به رسانه‌های گروهی گفت: دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ حمایت‌ها و کمک‌های ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان تزریق کرده است.
 
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک دولت، تأمین بخشی از ماشین آلات مورد نیاز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بوده، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع ۱۲ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان تخصیص یافته است.
 
به گفته عباس زاده؛ این ماشین آلات به شهرداری‌های خوسف، قاین، بشرویه، طبس، شوسف، مود، زهان، بیرجند، باغستان، ماژان، طبس و اسفدن اختصاص یافت.
 
معاون استاندار ادامه داد: مهم‌ترین این ماشین آلات، یک دستگاه خودروی آتش نشانی سنگین با تجهیزات به‌روز است که ارزش ریالی آن ۳۵ میلیارد تومان است.
 
عباس زاده تصریح کرد: چهار دستگاه خودروی آتش نشانی نیمه سنگین، دو دستگاه شاسی حمل زباله نیمه سنگین، سه دستگاه لودر، یک دستگاه بکهولودر و یک دستگاه بیل زنجیری از جمله ماشین آلات اهدایی به استان در سال جاری است.
 
وی با بیان اینکه ارزش ریالی این ماشین آلات ۴۳۴ میلیارد ریال است، اظهار کرد: اعتباری که شهرداری‌ها برای این حجم از ماشین آلات پرداخته‌اند، حدود ۲۳ میلیارد ریال است.
 
معاون استاندار خراسان جنوبی، تأمین البسه ایمنی و تجهیزات فردی را از دیگر نیازهای شهرداری‌ها برای تجهیز آتش نشانان عنوان کرد و گفت: در همین راستا و پیرو پیگیری‌های صورت گرفته اخیراً با مساعدت و حمایت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ۱۲ دست لباس و تجهیزات فردی آتش نشانی به شهرداری‌های استان تخصیص یافته که ارزش ریالی این تجهیزات در حال واگذاری، ۷ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال است.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید