کد خبر : ۵۷,۰۰۶
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۶:۰۶
اسلام عامل پیوند بین امام خمینی (ره) و مردم شد
امام جمعه خارگ گفت: اسلام عامل پیوند بین امام خمینی (ره) و مردم شد و خروجی آن استقلال، آزادی، و عزت ملت ایران است که امروز می بینید.
حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه‌های نماز جمعه جزیره خارگ اظهار داشت: انقلاب اسلامی برآمده از سه عنصر امام خمینی (ره) مردم و مکتب بود که اتفاق تاریخی جدیدی را در عرصه بین المللی رقم زد قطعاً ما به داشته‌هایمان در انقلاب اسلامی و در طول این ۴۳ سال گذشته نوع مواجهه ما را در برابر مشکلات امروز داریم متمایز تر خواهد کرد.
 
امام جمعه جدید جزیره خارگ افزود: نقش امام خمینی راحل، تربیت انسان انقلاب اسلامی بر اساس مبانی و اصول اسلام بود از آن طرف نقش مردم، این بود که با افزایش شناخت و معرفت خود نسبت به اسلام، موجبات حاکمیت و تشکیل نظام اسلامی را فراهم کردند.
 
کارگر ابراز داشت: اسلام عامل پیوند بین امام خمینی راحل و مردم شد، وقتی به این پیوند امام خمینی راحل که بر اساس مکتب اسلام به وجود آمد خروجی آن شد، استقلال، آزادی، و عزت ملت ایران که شما امروز می‌بینید استثمار و استکبار از دست این ملت و این امام و این ولایت در هر جای دنیا در امان نیست.
 
امام جمعه جزیره خارگ اظهار داشت: اگر بنشینیم و در ضعف‌ها در حوزه‌های مختلف بگویم چیزی جز نا امیدی و ترس از آینده برای ما نخواهد داشت اما اگر به داشته‌های بزرگ خودمان توجه کنیم که به برکت این انقلاب اسلامی و این مردم به ما رسیده است خواهید دید در کنار هم بودند و وحدت کلمه و رعایت اخلاق سیاسی، و اجتماعی ما را امروز تبدیل به یک ملت و قدرتمند کرده است و یک الگوی برای دیگر کشورهای مسلمان شده است.
 
امام جمعه جزیره خارگ اظهار داشت: الگوی مقاومت، الگویی است که برآمده از فرهنگ ایثار، و از خودگذشتگی است، این الگو یک روز به دستان مردم ما محقق شده است و امروز به عنوان یکی از گفتمان‌های اصلی و مهم در غرب آسیا مورد توجه کشورهای مختلف و مردمشان قرار گرفته است و حتی فراتر از آسیا در دیگر کشورها مورد توجه است.
 
کارگر افزود: انشا الله به توکل به خداوند و دعای خیر مردم شریف جزیره خارگ، در حوزه گفتمان مقاومت، و ایثار و تا ایامی که خدمتگزار در این جزیره هستم، این مسیر با همدیگر و قدم به قدم، و پله به پله طی خواهیم کرد.
 
کارگر اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم شریف جزیره خارگ، به صورت جهادی و انقلابی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و در رأس آن ولایت فقیه امام خامنه ای حفظ الله، باید در رأس فعالیت‌های ستاد نماز جمعه جزیره خارگ باشد ما و شما باید از شهدای عزیزمان در کشور و جزیره خارگ آموخته‌ایم که لازمه زندگی مردم در هر عصر و زمان پیگیری نمائیم.
 
امام جمعه جزیره خارگ اظهار داشت: از ظرفیت‌های حوزه صنعت برای تعالی مردم شریف جزیره خارگ، و جوانان با اتکا به خداوند انشا الله همه باید کمک بکنیم لذا از همه نخبگان، صاحب نظران، حوزوی و دانشگاهی، فرهیختگان عزیز جزیره خارگ و ایثار دعوت می‌کنیم که مارا در این مسیر همراهی کنند و با نظرات ارزشمند و نسبت به برنامه ریزی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی و آبادانی این جزیره ولایتمدار یاری کنند در کنار مساجد پایگاه‌های بسیج، مؤسسات فرهنگی و قرآنی، اصحاب رسانه و همه مردم شریف جزیره خارگ در جهت اعتلای فرهنگی عمومی این جزیره اعلام آماد گی می‌کنیم و یارگیر همه عزیزان خواهیم بود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید