کد خبر : ۵۵,۱۷۲
۸ دی ۱۳۹۴ ۲۰:۴۰
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: اسکله‌ها و تاسیسات صادرات نفت خام کشور نوسازی و بهسازی شد.
سید پیروز موسوی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به تلاش‌های صورت گرفته برای افزایش توان صادراتی نفت خام کشور اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور تسهیل در اجرای برنامه‌های صادرات نفت خام کشور برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت گرفته است.
 
وی ادامه داد: افزایش تولید و صادرات نفت خام یکی از برنامه‌های وزارت نفت است که در این راستا تلاش می‌شود تا عملیات نوسازی و بهسازی اسکله‌های صادرات نفت خام کشور با شتاب بالایی انجام شود.
 
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اضافه کرد: یکی از مهمترین بخش‌های تاسیسات صادرات نفت خام، سلاپ تانک‌های اسکله‌های صادراتی هستند که این تجهیزات در اسکله‌های شرقی و غربی جزیره خارگ تعویض و نوسازی شد.
 
وی هدف از اجرای این برنامه را تسهیل در فرآیند صادرات نفت خام عنوان کرد و افزود: این برنامه عملیاتی با تلاش متخصصان پایانه نفتی ایران با موفقیت انجام شد و این کار احتمال وقفه عملیاتی در صادرات نفت را به صفر می‌رساند.
 
موسوی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته بین شرکت‌های ایران و آلمانی در حوزه نفت، بیان کرد: فرصت‌های بسیار خوبی برای شرکت‌های خارجی برای سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت نفت ایران وجود دارد.
 
وی با اشاره به تلاش شرکت‌های آلمانی برای سرمایه‌گذاری در صنعت نفت ایران، افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران برای تامین قطعات مورد نیاز داری ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید