کد خبر : ۵,۴۳۹
۲ مرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۴۵
 رضا برمک رئیس جدید اداره آموزش وپرورش خارگ در اولین نشست شورای معاونین این اداره با تاکید بر لزوم داشتن آموزش وپرورشی نوین وپویا گفت : از آنجا که داشتن آموزش وپرورشی کارآمد و مترقی در گروی داشتن برنامه های مدون آموزشی و نیروی انسانی کار آمد و مجرب است لذا هرچه در توان داریم جهت جذب نیروی انسانی ماهر و کاری به کار خواهیم برد.
 
وی ضمن گوش سپردن به  مسایل ومشکلات موجود در هر دایره که توسط معاونین و کارشناسان اداره مطرح شد اظهار داشت : داشتن روابط خوب و بدون حاشیه با معاونین و همکاران در آموزش وپرورش و همچنین باسایرادارات و نهادها  می تواند راهگشای بسیار خوبی در رسیدن به هدفهای غایی و مطلوب شود .
 
 
رئیس جدید اداره آموزش وپرورش خارگ در ادامه ضمن تاکید بر اجرای مطلوب پروژه مهر (بازگشایی مدارس ) گفت : با توجه به کسب رتبه ها و مقامها آموزش وپرورش خارگ در سالهای گذشته به خصوص مقامهای برتراستانی اداره آموزش وپرورش خارک در خصوص پروژه مهر (بازگشایی مدارس ) امسال نیز باید به کمک هم سال تحصیلی موفق وبانشاطی را آغاز کنیم .
 
 
 
در ادامه جلسه هرکدام از اعضای شورای معاونین اداره آموزش وپرورش منطقه خارگ ضمن خوش آمد به رضا برمک به عنوان رئیس جدید اداره آموزش وپرورش ضمن اشاره به مسایل موجود در حیطه فعالیتهای خود برای وی آرزوی موفقیت وسربلندی کردند .

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید