کد خبر : ۵,۴۱۰
۲ مرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۱۰
 فرمانده سپاه استان بوشهربا بیان اینکه سپاه در اجرای ماموریت‌ها با اقتدار حضوری فعال دارد اظهار داشت: اکنون سپاه علاوه بر اجرای ماموریت‌های سازمانی در عرصه محرومیت‌زدایی حضوری فعال دارد بگونه‌ای که ساخت مسکن برای محرومان و نیازمندان در اولویت برنامه‌های سپاه استان بوشهر قرار دارد.
 
وی با اشاره به اینکه اعزام کاروان راهیان‌نور یکی از رسالت‌های مهم سپاه استان بوشهر است افزود: در این برنامه مهم فرهنگی از اسفند ماه تا اواسط فروردین ماه بیش از 45 هزار نفر از استان بوشهر به سرزمین‌های دفاع مقدس اعزام شدند که این مهم نقش مهم و تاثیرگذاری در عرصه فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت دارد.
 
فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه راهیان‌نور در حوزه تبیین ارزش‌های دوران دفاع‌مقدس نقش مهمی دارد افزود: سپاه استان بوشهر در این حوزه موفق عمل کرده و در راستای راهیان‌نور دریایی خارگ فعالیت‌های قابل توجهی  داشته است.
 
جمیری با اشاره به اینکه اعزام کاروان سوگواران امام راحل یکی دیگر از رسالت‌های سپاه است، گفت: علاوه بر این، بازسازی واقعه غدیر یکی دیگر از برنامه‌های حوزه فرهنگی است که در این راستا بازسازی هنرمندانه واقعه غدیر توسط بسیجیان بوشهر یکی از توفیقات الهی بود که به منصه ظهور رسید.
 
وی با اشاره به برگزاری همایش تجلی اخلاص با حضور جانشین سازمان بسیج مستضفین در بوشهر افزود: همایش تجلی اخلاص با حضور سردار علی فضلی و دیگر مسئولان سازمان بسیج مستضعفین در بوشهر برگزار می‌شود.
 
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه همایش یاد شده در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می‌شود افزود: این همایش 30 مردادماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار و از 500 تن از دست‌اندرکاران راهیان‌نور عمومی، اعزام کاروان‌های ارتحال امام راحل و بازسازی واقعه غدیر خم در استان بوشهر تجلیل می‌شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید