کد خبر : ۵۱,۹۷۹
۱۲ آبان ۱۴۰۱ ۱۷:۲۵
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه سامانه بارشی تا فردا در استان فعال است، گفت: تا روز یکشنبه هفته آینده دمای هوا به طور نسبی کاهش می‌یابد.
محمدرضا انصاری روز پنجشنبه ۱۲ آبان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان و روی دریا، در برخی ساعات وقوع رعدوبرق، رگبار باران، وزش تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ مورد انتظار است.
 
وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود از فردا جمعه به تدریج با شمالی شدن جریانات از پوشش ابر در آسمان استان کاسته شود و با تداوم وزش آن تا روز یکشنبه هفته آینده، ضمن اینکه دمای هوا به طور نسبی کاهش می‌یابد، خلیج فارس نیز مواج و متلاطم خواهد بود.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد، در برخی نقاط رگبار باران، رعدوبرق و وزش تند باد لحظه‌ای و گردوخاک و از فردا بتدریج کاهش ابر خواهد بود.
 
انصاری افزود: جهت وزش باد بیشتر جنوب شرقی تا شمال شرقی و از فردا شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۸ کیلومتر در ساعات و در هنگام وزش تندباد بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.
 
وی عنوان کرد: ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر و فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۵۷، جزر اول ساعت ۱۰:۳۸، مددوم ساعت ۱۷:۴۰ و جزر دوم ساعت ۲۱:۳۸ خواهد بود.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید