کد خبر : ۵۱,۳۴۸
۲۷ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۲۵
کمبود سرویس مدارس دامن‌گیر والدین خارگی/ هیچکس مسئولیت نمی‌پذیرد
خارگ نیوز: علیرغم گذشت نزدیک به یک ماه از آغاز سال تحصیلی هنوز معضلی به نام کمبود سرویس مدارس دامن‌گیر والدین خارگی است و مسئولیت این موضوع را کسی بر عهده نمی‌گیرد.
به گزارش خارگ نیوز، دانش‌آموزانی که دو سال آموزش خود را از پشت قاب تلفن‌های همراه و در محیط منزل و خارج از مدرسه به دلیل کرونا گذرانده بودند، امسال با حضوری شدن آموزش راهی کلاس درس و مدرسه شدند.
 
با حضوری شدن کلاس‌های درس دغدغه و هزینه‌ای مجدد برای خانواده‌ها برگشت و آن‌هم دغدغه سرویس برای مدارس فرزندانشان است.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهد کمبود سرویس مدارس در جزیره خارگ این روزها علیرغم اینکه یک ماه از سال تحصیلی گذشته از مشکلات جدی این روزهای خانواده‌هاست.

 

خودرو برای تاکسی مدارس کم است و تاکسی‌ها به دلیل نرخ مصوب پای‌کار نمی‌آیند و برخی راننده‌های خودرو تاکسی می‌گویند با نرخ مصوب برای ما به دلیل استهلاک بالا و هزینه‌های سرسام‌آور تورمی نمی‌صرفد، البته باید این نکته را هم یادآور شد که در دو سال کرونا خیلی از راننده‌های سرویس مدارس مجبور به تغییر شغل خود شده‌اند.

 

همچنین به دلیل کمبود خودرو برای سرویس مدارس ترافیک شهری در ساعت‌هایی که مدارس شروع به فعالیت می‌کنند مانند هفت تا هفت و نیم صبح و ۱۲ تا ۱۳ ظهر این در حالی است که با برآوردهای صورت گرفته حداقل 30 خودرو تاکسی می‌تواند گره سرویس مدارس در جزیره خارگ را باز کند.

 

دغدغه مردم پیرامون وسایل حمل‌ونقل مربوط به دانش‌آموزان عمومیت داشته، لازم است به‌صورت متمرکز گره‌گشایی شود.

 

بعضی از خانواده‌ها هنوز نتوانسته‌اند سرویس مناسبی برای فرزندان دانش‌آموز خود پیدا کنند و این معضل موجب یک کلاف سردرگم برای خانواده‌ها شده است که هنوز فکر اساسی برای آن نشده یا بهتر بگوییم هنوز راه‌حل برای رفع آن پیش پای والدین قرار نگرفته است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید