کد خبر : ۵۰,۵۸۸
۱۳ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۵۵
خارگ میعادگاه وحدت اقوام/ همدلی رمز مانایی انقلاب است
اتحاد و همدلی اقوام و مذاهب در خارگ از مهم ترین خصیصه های اهالی دیار مقاومت است که این امر مانایی و قوام نظام جمهوری اسلامی را در برابر دسیسه دشمنان را در این خطه تضمین کرده است.
به گزارش خارگ نیوز، زیست اقوام مختلف در کشور همواره دست‌مایه‌ای برای اختلاف افکنی توسط دشمنان بوده و آنها از همه فرصت‌ها برای ایجاد شکاف استفاده می‌کنند. این مسأله خود را در حوادث اخیر کشور بیشتر نشان داده تا جایی که دشمن تمرکز خود را بر مسائل قومیتی هم گذاشته‌اند.
 
رهبر معظم انقلاب روز گذشته در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه دشمن در محاسبات خود درباره شمال غرب و جنوب شرق کشور دچار اشتباه است، گفتند: من در میان قوم بلوچ زندگی کرده‌ام و آنها عمیقاً به جمهوری اسلامی وفادار هستند. قوم کُرد هم یکی از پیشرفته‌ترین اقوام ایرانی و علاقمند به میهن، اسلام و نظام هستند بنابراین نقشه دشمنان نخواهد گرفت.
 
جزیره راهبردی خارگ خارگ ؛ رنگین کمان اقوام هم، نمونه عملی وحدت و همبستگی در کشور و جهان اسلام بوده و علی‌رغم تمام دسیسه‌ها و اختلاف افکنی های دشمنان و معاندان نظام برای دامن زدن به اختلافات مذهبی، این خیال خام آنها هرگز به واقعیت تبدیل نشده است.
 
تمامی اقوام در دهه پنجم پس از پیروزی انقلاب برادروار و در صمیمیت مطلق و بدون هیچ حاشیه و اختلافی به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می‌کنند.

 

 

کلیدواژه ها: جزیره خارگ خارگ خارک 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید