کد خبر : ۴۹,۵۴۲
۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ۱۵:۰۰
بازار نوشت افزار بر پاشنه گرانی می چرخد
خارگ نیوز: شهریور ماه که فرا می‌رسد بازار لوازم‌التحریر رونق دوباره‌ای به خود می‌گیرد و دانش آموزان به ویژه دانش آموزان ابتدایی با شور و شوق مضاعفی همراه والدین خود برای خرید دفتر و کیف و خودکار و جامدادی و… راهی مغازه‌ها می‌شوند.
به گزارش خارگ نیوز، شهریور ماه که فرا می‌رسد بازار لوازم‌التحریر رونق دوباره‌ای به خود می‌گیرد و دانش آموزان به ویژه دانش آموزان ابتدایی با شور و شوق مضاعفی همراه والدین خود برای خرید دفتر و کیف و خودکار و جامدادی و… راهی مغازه‌ها می‌شوند.
 
پیش بینی‌ها بر این بود که بعد از گذشت دو سال از شیوع کرونا و تعطیلی گاه و بیگاه مدارس امسال بازار لوازم‌التحریر پر مشتری تر از همیشه خواهد بود.
 
اما مشق گرانی بر قیمت لوازم‌التحریر سایه افکنده و بسیاری از والدین بعد از دو سال که برای خرید لوازم ویژه مدارس فرزندانشان به بازار و مغازه‌ها مراجعه می‌کنند با یک شُک قیمتی رو به رو می‌شوند.

 

انواع لوازم‌التحریر با طرح‌های مختلف در بازار موجود است ولی قیمت‌ها حدود دو برابر افزایش پیدا کرده است، مردم نیز خرید لوازم‌التحریر را به روزهای پایانی شهریور موکول می‌کنند.

 

کیفیت لوازم‌التحریر ایرانی نسبت به گذشته بهتر شده است و البته مواد اولیه این اجناس خارجی و تنها در داخل مونتاژ می‌شود.

 

حال باید ببینیم این گشت‌ها و بازرسی‌ها و حمایت‌ها ثمری در ساماندهی بازار آشفته و رنگارنگ از منظر قیمتی لوازم‌التحریر خواهد داشت و یا در همچنان بر پاشنه گرانی خواهد چرخید.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید