کد خبر : ۴۸,۸۸۶
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۰۴
خارگ نیوز: جنگ روایت‌ها را می‌توان به رنگ حقیقت آمیخته کرد تنها کافی است فرهنگ عاشورا را قلمی باشد که خط می‌کشد به روی تاریک‌ترین ظهر زمین، ظهری که آفتابش توان تابیدن بر حقیقت را ندارد.
به گزارش خارگ نیوز، از عاشورای حسینی سال ۶۱ هجری تا عاشورای ۱۴۴۴، خط سرخ شهادت پیوسته در تاریخ خودنمایی کرده است. رد پای مظلومیت و حقانیت دو جز ء جدایی ناپذیر تاریخ بوده است.
 
سمت و سوی تاریخی که روزی حر ریاحی را در مقابل می‌دید و منذر ابن جارود را در کنار و روزی دیگر که حر بن ریاحی پرچم دار لشکر بهشتیان در مقابل سپاه شیطان بود.
 
در لابه لای تاریخ حرف‌های ناگفته بسیار بوده و شمشیرهای در غلاف خفته بسیار تر.
 
فاصله را اما نه به اندازه هزار سال و اندی، به قدر معرفت می‌توان دید، از علی اکبر (ع) تا محسن حججی، از حبیب بن مظاهر تا محسن فخری زاده‌ها، فاصله اندازه یک پلک زدن حق و باطل است.
 
فرقی ندارد زینب وار (س) کرب و بلا را در کاخ شیطان تصویر گری کنی یا ابوعاقله باشی وسط لشکر کفر، مهم حقیقتی است که رسانه آن را در مسیر دیدگانت روزی نقاشی می‌کند.
 
از آب بستن عمر بن سعد بر عزیزترین اسلام نیز تا راه بستن رژیم غاضب بر غریب و مظلوم ترین ملت جهان اسلام نیز قصه همان، درد مشترک مظلومیت است.
 
جنگ روایت‌ها را می‌توان به رنگ حقیقت آمیخته کرد تنها کافی است فرهنگ عاشورا را قلمی باشد که خط می‌کشد به روی تاریک‌ترین ظهر زمین، ظهری که آفتابش توان تابیدن بر حقیقت را ندارد.
 
رسالت زینبی (س) در مقابل جهالت اموی در کشاکش رسواسازیِ استراتژیِ ارتشا و حکومت فاسدی که لکه ننگ ابدی را بر دامن خویش آلوده کرده بودند در دنیای بی رسانه آن روز طوفانی بود بر کاخ آرزوهای یزیدیان.
 
عنصر پیامی که راوی عاشورا بود از سرچشمه کوثر روان شدتا بر دل‌های خاموش چراغ راهی باشد برای رسانه امروز و خبرنگارانی که صف اول جنگ حق و باطل هستند.
 
رسانه و خبرنگاری که روایتگر مظلومیتی دیگر در گوشه دیگری از تاریخ هستند.
 
گوشه‌ای از تاریخ به وسعت جمهوری اسلامی که مانیفست پیام عاشورا برای دنیای بی رحم امروز است.
 
خبرنگار این پیام، رهرو خبرنگار شب شام غریبان شهدای بی سر است، ادامه دهنده «عَلَمی» که هرگز نیافتد به پاس قلمی که حضرت زینب (س) آن را بر تاریخ کشید…

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید