کد خبر : ۴۸,۸۵۸
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۲۹
مشکل تامین سرم در استان بوشهر رفع شد
خارگ نیوز: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توزیع بیش از پنج هزار سرم در مراکز خدمات جامع سلامت مشکل تامین سرم در استان بوشهر رفع شد.
به گزارش خارگ نیوز، قاسم برجوئی‌فرد افزود: با توجه به اینکه در پیک موج هفتم کرونا قرار داریم، مشکلاتی در تأمین سرم برای نیازمندان به تزریق سرم در مراکز خدمات جامع سلامت پیش آمد، با همکاری سازمان غذا و دارو نزدیک به ۵ هزار پانصد سرم در بین مراکز خدمات جامع سلامت توزیع شد.
 
وی ادامه داد: تعداد بالای مراجعین به مراکز خدمات جامع سلامت در پیک هفتم کرونا و نیاز به تزریق سرم، باعثِ توزیع نامتوازن سرم در بعضی از مناطق استان شد که با همکاری با سازمان غذا و دارو این مشکل مدیریت‌شده است.
 
این مقام مسئول بهداشتی اظهار داشت: افزایش موارد مثبت کرونا و نیاز به تزریق سرم در بسیاری موارد، باعث مصرف بیش‌ازپیش سرم شده است و همین موضوع، در تأمین سرم موردنیاز، مشکلاتی به وجود آورده بود.
 
برجوئی‌فرد به مراجعین به مراکز خدمات جامع سلامت تأکید کرد: لازم است برای جلوگیری مصرف غیراصولی؛ از تقاضای غیرضروری برای تزریق سرم خودداری کنید.
 
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان غذا و دارو سعی داریم با مدیریت توزیع سرم، از کمبود سرم در مراکز خدمات جامع سلامت جلوگیری کنیم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید