کد خبر : ۴۸,۵۱۷
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۱۵
رانندگان وسایل نقلیه اعم از موتور سیکلت و خودروهای سبک و سنگین از حرکت و توقف در مسیر‌های عزاداری خودداری کنند.
سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران گفت: رانندگان وسایل نقلیه موتورسیکلت، سواری و دیگر خودرو‌ها برای تسهیل در برگزاری عزاداری شب‌های محرم از حرکت و پارک خودرو در مسیر‌های حرکت دسته‌های عزاداری خودداری کنند.
 
او افزود: هیات‌های عزاداری نیز موظف هستند مسئولان هیئت‌های عزاداری قبل از برگزاری دسته‌جات با پلیس راهور منطقه خود هماهنگی کنند تا هم مسیر برای حرکت عزاداران هموار شود و هم مردم پشت ترافیک نایستند.
 
رئیس پلیس راهور مازندران مأموران پلیس راهور هر شب از آغاز تا پایان مراسم عزاداری برای تسهیل تردد خودرو‌ها، اعمال قانون و پاکسازی معابر در مسیر حرکت عزاداران حضور دارند.
 
سرهنگ بیگلری با بیان اینکه همیاران محرم نیز در دسته‌های عزاداری بکار گرفته شده است، ادامه داد: با توجه به پوشیدن لباس‌های مشکی و تیره و تردد عزاداران در معابر این همیاران با پوشیدن جلیقه‌های شب نما و رنگی برای پیشگیری از حوادث احتمالی در ابتدا و انتهای دسته جات حضور دارند.
 
او گفت: اگرچه تردد هر نوع وسیله نقلیه در مسیر‌های حرکت عزاداران حسینی ممنوع است، اما رانندگان با توجه به پوشش مشکی عزاداران در سایر مسیر‌ها مراقب تردد عابرین پیاده به ویژه در اطراف محل برگزاری مراسم‌ها باشند
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید