کد خبر : ۴۷,۲۰۳
۱۸ تیر ۱۴۰۱ ۲۲:۱۹
معاون اداره کل ارشاد فارس برگزاری دوره‌های مدیریت حرفه‌ای مراکز فرهنگی و هنری همچون سینما‌ها را امری ضروری دانست و گفت: رونق سینما‌های استان، با مدیریت حرفه‌ای این مراکز، امکان‌پذیر است.
سید رسول موسوی‌نژادیان معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در دیدار با مدیران سینما‌های فارس تأکید کرد: سالن‌های سینما باید استاندار‌های لازم را از لحاظ ساختمان، امکانات و تجهیزات دارا باشند و با نمایش فیلم‌های متناسب با سلیقه مخاطب و نیاز‌های جامعه، سهم خود را در فرهنگ‌سازی و تزریق امید به مردم ایفا کنند.
 
او گفت: سینما‌ها در دوره دوساله کرونا، ضرر‌های مادی زیادی را متحمل شدند که باید با تلاش مضاعف و حمایت‌های سازمان سینمایی کشور، با جذب حداکثری مخاطب، به شرایط مطلوب بازگردند.
 
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: ساخت، توسعه و تجهیز سالن‌های سینما از اولولیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در همین راستا حمایت‌های خوبی از طریق مؤسسه سینماشهر وابسته به سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تجهیز و بروزرسانی سینما‌ها انجام شده و تعدادی از سینما‌های استان در نوبت حمایت قرار دارند.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید