کد خبر : ۴۶,۴۰۶
۱ تیر ۱۴۰۱ ۰۶:۵۸
پیام تبریک رئیس دادگستری خارگ به مناسبت هفته قوه قضائیه
خارگ نیوز: رئیس دادگستری خارگ در پیامی فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش خارگ نیوز؛ رضا حاجب فرد رئیس دادگستری خارگ طی پیامی هفته قوه قضائیه را به مردم و مجموعه امرقضا در جزیره راهبردی خارگ تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح می باشد: 

بسمه تعالی
وَإِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطِینَ ( مائده آیه ۴۲).

هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای تکریم از تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد قوه قضاییه به ویژه پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضا، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید مظلوم “آیت الله دکتر بهشتی” و شهیدان والامقام این عرصه است.

به راستی یکی از اصول اساسی نظام اسلامی ایران و خیزش انقلابی ملت سلحشور، برپایی عدالت اسلامی در این مرز و بوم بوده و برای تحقق این امر قوه قضائیه با پاسداری و حراست از قانون اساسی و سرلوحه قراردادن رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، بیشترین سهم و مهم‌ترین نقش را در پایه‌گذاری نظامی مبتنی بر عدالت محوری داشته است.

یقیناً کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چون خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را خدمت تمامی همکارانم در سراسر کشور به ویژه مجموعه همکاران متعهد و خدوم این حوزه در جزیره مقاوم خارگ تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای این عزیزان مسألت دارم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید