کد خبر : ۴۵,۶۸۵
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۱۳
دمای هوا در استان بوشهر روند افزایشی دارد
خارگ نیوز: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: تا اواخر هفته دمای هوا در غالب مناطق استان روند افزایشی خواهد داشت.
به گزارش خارگ نیوز، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار خارگ نیوز اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز تا روز چهارشنبه در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان آرام است.
 
وی اضافه کرد: طی این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد، افزایش رطوبت و شرجی هوا و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.
 
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: پیش بینی می‌شود تا اواخر هفته دمای هوا در غالب مناطق استان روند افزایشی خواهد داشت و در برخی از روزها به خصوص اواخر هفته، دمای هوا در برخی نقاط به آستانه ۵۰ درجه خواهد رسید.
 
وی افزود: در روز پنجشنبه با تغییر جهت جریانات به سمت شمالی و تداوم وزش آن تا اوایل هفته آینده، سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.
 
مساعدی بیان کرد: برای ساعات آینده جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۶ و در طول روز تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید