کد خبر : ۴۴,۸۷۶
۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۵۷
داستان از خرداد 1399 آغاز شد که ریس محترم هیات فوتبال بوشهر از تشکیل پرونده دلالی و ناپاکی و فساد در فوتبال بوشهر سخن گفت و اظهار کرد: پرونده تشکیل می دهد و حتی به مرحله قضایی هم می رساند، اما بعد از گذشت نزدیک به دوسال هنوز هیچ حکمی علیه دلال ها صادر نشده است؟
داستان از خرداد 1399 آغاز شد که ریس محترم هیات فوتبال بوشهر از تشکیل پرونده دلالی و ناپاکی و فساد در فوتبال بوشهر سخن گفت و اظهار کرد: پرونده  تشکیل می دهد و حتی به مرحله قضایی هم می رساند، اما بعد از گذشت نزدیک به دوسال هنوز هیچ حکمی علیه دلال ها صادر نشده است؟ 
 
 
 
چه اتفاقاتی در فوتبال بوشهر رخ داده که در لحظه سقوط فوتبال بوشهر، مدیر اداره ورزش و ریس هیات فوتبال تمام گناه ها و اشتباهات و سهل انگاری ها را به گردن باشگاه ها  می اندازند و خودشان که متولی و حامی ورزش و فوتبال استان می باشند مبرا از هرگونه اشتباه و تصمیمات غیرکارشناسی نسیت به فوتبال بوشهر می دانند؟
 
آقای بهروزیان فر مدیر محترم اداره ورزش استان در سال 99 می گوید ریس هیات فوتبال تا زمانی که در چارچوب قانون و اساسنامه هیات فوتبال استان گام بر می دارد از حمایت اداره ورزش برخوردار است. آیا باشگاه ها و علاقمندان فوتبال بوشهر درخواست داده اند تا برخلاف بند اول ماده 23 قانون هیات های فوتبال  استان ها و در شرایط بسیار بحرانی که فوتبال بوشهر محل تاخت و تاز دلال مشهور پایتخت و دلال ویژه فوتبال استان بوشهر شده بود، آقای محتشم که فوتبال بوشهر شدیدا به حضور ایشان نیاز داشت مسولیت سازمان استاندارد البرز را بپذیرد؟
 
آگاه هستید که مسولین تبریز برای نجات دو تیم تراکتور و ماشین سازی که هر دو خصوصی می باشند جدود یک ماه با وزارت صمت برای رفع بدهی این دو تیم و جلوگیری از انحلال آنها جلسه برگزار و وقت صرف کردند تا به موفقیت برسند و موفق هم شدند، ولی اداره ورزش و هیات فوتبال با ذکر نام و تاریخ و مدت زمان جلساتی که با مسولین استان مانند امام جمعه، استاندار و نماینده مجلس و باشگاه ها و... برای نجات فوتبال بوشهر برگزار کرده را در اختیار رسانه قرار دهند.
 
جناب مدیرکل ورزش؛ تمام ایراداتی که از اداره کردن باشگاه ایران جوان بوشهر گرفته اید کاملا درست و منطقی است اما جنابعالی راه حل و پیشنهادی برای نجات این باشگاه از برون رفت بحران ارائه ننموده اید. می پذیریم که چند سال است این باشگاه با مدیریت جناب آقای حاج علی وزیری به بدترین شکل ممکن اداره می شود و هواداران هم تاوان پرداخت می کنند، فراموش نکنید که این باشگاه کهن به کمک و رهنمودهای جنابعالی و آقای محتشم نیاز دارد. آیا اگر در سال 99 اداره ورزش و هیات فوتبال با دلال ویژه فوتبال استان و ناپاکی و فساد در فوتبال بوشهر برخورد اساسی و جدی می کردند، دلال مشهور پایتخت جرات می کرد که به بوشهر بیاید و با همکاری دلال ویژه استان و برخی از مسولین ایران جوان و بی توجه ای مدیر باشگاه به هشدار ریس هیات و به گفته جناب محتشم 18 بازیکن غیربومی و به عقیده ما  اکثرا بدرد نخور و بنجل می باشند به این تیم تحمیل کند و باشگاه 73 ساله را با مدیریت جناب آقای حاج علی وزیری رکورد دار سقوط و هزینه در فوتبال ایران و جهان نمایند؟ 
 
در تیم ایران جوان بنا به گفته ریس هیات دلالی مشخص و سوءمدیریت و درماندگی اعضاء در این چند ساله برای همه عیان گردیده است، ولی هرگز یک دلسوز واقعی و عاشق و یک مسول حاضر نشد حتی به خاطر فوتبال بوشهر و جوانان این استان در مقابل آنها بایستد و آنها را تحویل قانون بدهند. 
 
زمانی که این آقایان باشگاه ایران جوان را تحویل گرفتند این موسسه و تیم در لیگ یک فوتبال کشور فعالیت داشت و امروز امتیاز آن بالغ بر 17 میلیارد تومان می باشد، به علاوه امتیاز لیگ دو، این سرمایه موسسه ایران جوان بود که جناب وزیری تحویل گرفت تا درآمد زایی نماید ولی امروز بابت سقوط ایران جوان که نتیجه دست پخت و تفکرات خودشان و سرپرست تیم می باشد ادعای طلب میلیاردی هم دارد.
 
آیا امروز و در زمانی که ایران جوان به لیگ سه سقوط نموده فقط بیان اینکه تیم ایران جوان دلال دارد می تواند این تیم و هواداران را امیدوار به بازگشت به لیگ دو و یک نماید؟
 
هیات فوتبال از زمان ورود دلال مشهور پایتخت به بوشهر و تیم ایران جوان  اطلاع داشته و هشدار جدی به مدیرباشگاه می دهد، از این رو وقت کافی برای برخورد با این پدیده شوم وجود داشته، اما متاسفانه یک تصمیم جدی و قانونی علیه دلالی و ناپاکی در این تیم گرفته نمی شود تا لحظه سقوط.
 
آیا به نظر جنابعالی که متولی فوتبال استان می باشید، زمانی که به مدیر باشگاه تذکر می دهید و ایشان به تذکرات شما توجهی نمی کند نباید دلال مشهور پایتخت و کسانی که با این دلال بی رحم همکاری داشته اند به مقامات قضایی معرفی شوند تا این تیم نجات پیدا کند؟ 
 
آقای محتشم عزیز؛ چرا به خاطر عزت فوتبال بوشهر و مردم علاقمند به فوتبال در این شهر و قدمت این باشگاه از طریق قانون و کمیته های اخلاق و انضباطی با پدیده زشت و کیثف دلالی و مسولین ایران جوان که دلال مشهور را همراهی کردند برخورد قانونی نکردید تا روز این تیم و فوتبال بوشهر سیاه نشود؟ 
 
ما در آبانماه 1400 خطاب به اداره ورزش و هیات فوتبال هشدار دادیم و گفتیم که فوتبال بوشهر و استان آبستن حوادث تلخی می باشد و آن را جدی بگیرید، اما متاسفانه هیچ کس توجه نکرد تا اتفاق تلخ امروز رخ داد و فوتبال بوشهر سقوط کرد و پیروز اصلی آن دلال پایتخت و دلال ویژه فوتبال استان شدند و جناب آقای حاج علی وزیری که مدعی است  بابت این سقوط ها هزینه کرده ام و پولم را می خواهم.
 
اداره ورزش و هیات فوتبال تلاش کرده اند که دو باشگاه بوشهری را محکوم نمایند، اما ما چنین قصدی را نداریم، فقط می گوییم که شما هم در سقوط فوتبال بوشهر سهم دارید و شریک هستید. 
 
آقای محتشم الان هم دیر نشده، انتقام این تیم و فوتبال بوشهر از طریق قانون و معرفی این دلال ها و حامیان آنها به مقامات قضایی بگیرید تا دین خود را این چنین به فوتبال بوشهر ادا کرده باشید. شما می توانید، البته اگر بخواهید...
 
درپایان آرزو می کنیم هرچه زودتر ورود بانوان سرزمینمان ایران عزیز برای تماشای فوتبال به ورزشگاه هاآزاد شود...یاحق.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید