کد خبر : ۴۴,۸۵۹
۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۳۷
نماینده دشتستان: وحدت حول محور مردم برای آبادانی منطقه ضروری است
خارگ نیوز: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما برای آبادانی این شهرستان باید کنار هم باشیم و وحدت حول محور مردم برای حل مشکلات ضروری است.
به گزارش خارگ نیوز،  ابراهیم رضایی در آیین تودیع و معارفه فرماندار دشتستان افزود: شورای راهبردی این شهرستان تشکیل شده است و بی تردید در کنار هر مسئولی که به مردم خدمت کند، هستیم.
 
وی خواستار نگاه ویژه به دشتستان شد و اضافه کرد: این شهرستان جمعیت بالایی دارد و باید بهتر و بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
 
رضایی با اشاره به محرومیت‌های بخش ارم و بوشکان دشتستان اظهار کرد: باید برای رفع محرومیت‌های دشتستان اقدام و گام‌های عاجل و کاملی برداشته شود.
 
وی از آب را به عنوان اصلی‌ترین مساله مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت: سد دالکی و آب شیرین‌کن‌های دشتستان، طرح‌های آبخیزداری و دیگر طرح‌ها باید به سرانجام برسد و برای نوسازی شبکه آبرسانی نیز باید اقدامات اساسی انجام شود. 
 
وی با تقدیر از تلاش فعالان حوزه سلامت در دشتستان تاکید کرد: یک بیمارستان پاسخگوی نیاز این شهرستان نیست و باید ساخت بیمارستان ١٧ شهریور سرعت گیرد. 
 
رضایی در باره ضرورت برطرف کردن مشکلات حوزه اشتغال شهرستان دشتستان اضافه کرد: همه باید همت کنیم که فعالیت‌های اشتغال‌زا حمایت شود و گسترش یابد. 
 
وی در مورد مشکلات حوزه مسکن و پروژه‌های نیمه‌تمام  دشتستان گفت: با وجود پیگیری‌های فراوان شاهد کلاف سردرگمی در این بخش هستیم که رها شده است. 
 
رضایی افزود: کشاورزی مهمترین ظرفیت مادی شهرستان دشتستان به شمار می‌رود در همین ارتباط برطرف کردن مساله آب کشاورزی در این شهرستان ضروری است. 
 
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رسیدگی به مشکلات متعدد روستاییان و عشایر پرتلاش این شهرستان که امروز با مسائل بی آبی روبرو هستند اهمیت فراوانی دارد.
 
وی با اشاره به مشکلات سند زمین‌های مردم در این شهرستان ادامه داد: مردم نیم قرن در این مناطق ساکن هستند ولی برای سند زمین‌های خود با مشکل روبرو هستند و دولت باید این مشکل را حل کند.
 
رضایی به محرومیت‌های جدی در دشتستان اشاره کرد و افزود: راه‌های ارتباطی این شهرستان نیازمند توجه جدی است.  
 
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه به تعیین تکلیف شهرستان دشتستان در عرصه مدیریتی امروز روز بزرگی برای این شهرستان به شمار می‌رود.
 
در این آیین احمد بنافی به عنوان فرماندار دشتستان معرفی و از خدمات صادق بوستانی سرپرست فرمانداری دشتستان تقدیر شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید