کد خبر : ۴۴,۳۲۳
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۳۶
مراقب توطئه های دشمن از طریق فضای مجازی باشیم
خارگ نیوز: فرماندار بوشهر گفت: دشمن با بزرگنمایی برخی مسائل در تلاش است از طریق فضای مجازی فضای حاکم بر کشور را ملتهب نشان دهد به همین دلیل باید مراقب توطئه های بدخواهان نظام باشیم.
به گزارش خارگ نیوز، صالح رحیمی در آئین تقدیر از معلمان شهرستان بوشهر افزود: امروز دشمن در تلاش است با ملتهب نشان دادن فضای جامعه زمینه برگزاری برخی اعتراض‌های خیابانی را فراهم کند.
 
وی بیان کرد: در زمان حاضر محدودیتی برای تهیه و خرید نان وجود ندارد و عده ای بی جهت فضا را ملتهب و مسموم می‌کنند این درحالی است که هیچ اتفاق خاصی تاکنون در این زمینه رخ نداده است.
 
رحیمی تاکید کرد: مردم باید آگاه باشند و اجازه ندهند برخی ها به راحتی با موج سواری برنامه های خود که همانا ضربه زدن به نظام است را دنبال کنند.
 
فرماندار بوشهر گفت: دشمن همواره به دنبال ایجاد تفرقه، قومیت گرایی، برجسته کردن نژادها، از بین بردن اتحاد و همدلی، ترور کردن روحانیون در امن ترین جای دنیا، ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، اختلاف افکنی بین ایران و افغانستان و سایر برنامه های دیگر برای ضربه زدن به ایران هستند.
 
وی با اشاره به واردات سالانه ۱۴ میلیون تن گندم به کشور اظهار کرد: براساس بررسی انجام شده در زمان حاضر از این میزان گندم وارداتی ۶ میلیون تن که با مشکلات زیاد از جمله خشکسالی و در شرایط حساس دنیا و جنگ روسیه و اوکراین تامین می شود مشخص نیست که در کجا مصرف می شود و تلاش دولت بر مدیریت است.
 
فرماندار بوشهر تاکید کرد: دولت در کنار مردم قرار دارد و به طور قطع با روشن‌گری که همه قشرها از جمله معلمان انجام می دهند این موج‌ها را پشت سر می گذاریم.
 
در این آئین از معلمان نمونه شهرستان بوشهر تجلیل شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید