کد خبر : ۴,۳۶۲
۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۱۰
 رئیس فدراسیون هندبال صبح یکشنبه در حاشیه این آئین اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌هایی در عرصه هندبال است و این ورزش باید به خوبی مورد حمایت قرار بگیرد.
 
 
علیرضا رحیمی اضافه کرد: جوانان استان بوشهر دارای استعدادهای خوبی هستند که شاهد حضور نمایندگان این استان در تیم‌های مختلف ملی در رشته هندبال هستیم و انتظار می‌رود در سال‌های آینده شاهد افزایش حضور جوانان این استان باشیم.
 
 
وی خاطرنشان کرد: در راستای آماده‌سازی تیم ملی هندبال کشور برنامه‌های خوبی را داریم و در این راستا تیم‌های ایران به مسابقات مختلفی اعزام می‌شوند.
 
 
رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به حضور ۱۰ هندبالیست ایرانی به عنوان لژیونر در باشگاه های اروپایی، تصریح کرد: حضور این ورزشکاران زمینه برای موفقیت‌های بیشتر تیم ملی در رقابت‌های مختلف فراهم می‌کند.
 
 
وی از برگزاری مسابقات جهانی هندبال سال ۲۰۱۹ به میزبانی آلمان خبر داد و افزود: امیدواریم با درخشش جوانان شایسته ایرانی شاهد کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی باشیم.
 
 
در این مراسم غلامحسین نکویی با ۱۶ رای برای چهار سال دیگر در ریاست هیئت هندبال استان بوشهر ابقا شد.
 
 
وحید عرب زاده ملی پوش خارگی هندبال ساحلی ایران نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیش از ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون هندبال، مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع غلامحسین نکویی رئیس هیئت هندبال استان بوشهر شد.
 
 
وی افزود: نکویی از مدیران با سابقه هندبال کشور است که زحمات زیادی در استان بوشهر برای ارتقا سطح هندبال در استان بوشهر کشیده است.
 
 
عرب زاده تصریح کرد: حضور مقتدر هندبال ساحلی ایران در مسابقات آسیایی تایلند گواه این موضوع است که با حضور رحیمی فدارسیون راه ارتقا در سطح بین المللی خود را پیش گرفته است.
 
 
به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم از سوی رئیس فدارسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران از وحید عرب زاده تقدیر به عمل آمد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید