کد خبر : ۴,۳۶۰
۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۰۹
مرتضی علی‌پور رئیس هیت کاراته با اشاره به توانمندی‌های رزمی‌کاران جزیره خارگ اظهار داشت: رزمی‌کاران جزیره خارگ از توانایی بالایی برخوردار هستند و این بانوان با افتخارآفرینی در رقابت کشوری، توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند. بانوان رزمی کار جزیره خارگ در مسابقات کشوری مدالهای رنگارنگ کسب کرده و افتخاری دیگر برای ورزش کاراته جزیره خارگ رقم زدند.
 
رئیس هیئت کاراته جزیره خارگ با اشاره به مسابقات کاراته سبک شوتوکان به میزبانی تهران و با حضوریک‌هزار و 500 ورزشکار برگزار شد خاطر نشان کرد: تیّم کاراته بانوان جزیره خارگ با رزمی کاران توانمند با ورزشکاران قدرتمند در این مسابقات شرکت کردند که موفق به کسب 24 مدال گوناگون کشوری شامل 5 مقام قهرمان، 5 مقام دومی و 14 مقام سومی کاتا و کومتیه شدند.
 
علی‌پور افزود: از 5 ورزشکار جزیره خارگ، فاطمه درودگاهی مقام نخست، پگاه بهوندی مقام سوم، آیه غلامیان مقام دوم و زهرا اسکندری مقام سوم را کسب کرد.
 
وی ضمن قدردانی از مربی تیم کاراته جزیره خارگ، رئیس اداره ورزش و جوانان جزیره و مدیریت عملیات عمومی پایانه نفتی خارگ خواستار توجه و حمایت از ورزشکاران این رشته مدال‌آور و دارای ظرفیت شد

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید