کد خبر : ۴۳,۵۱۵
۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۴۳
جشن بزرگ ازدواج کارگران استان بوشهر برگزار می‌شود
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: اولین جشن بزرگ ازدواج کارگران استان بوشهر برگزار می‌شود.
مصدق کشاورزی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال به نام هفته کار و کارگر اظهار داشت: اولین جشن بزرگ ازدواج کارگری در استان بوشهر برگزار می‌شود.
 
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: هفته کار و کارگر فرصتی مناسب برای تجلیل از کسانی است که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان، تجسمی از اراده و همت است، فراهم می‌آید.
 
وی بیان کرد: جشن بزرگ ازدواج کارگری در راستای سیاست‌های کلی نظام ابلاغی مقام معظم رهبری و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار خواهد شد.
 
کشاورزی اضافه کرد: کارگرانی که تاریخ عقد آنان در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ باشد، یکی از زوجین باید متولد و بومی استان باشد و همچنین کارگر باید در یکی از واحدهای مستقر در سطح استان مشغول به کار و دارای کد کارگاه باشد می‌توانند جهت ثبت نام اقدام کنند.
 
وی افزود: در کنار جشن بزرگ کارگری که در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برگزار خواهد شد در صورتی که یکی از زوجین نیاز به راه اندازی طرح خرد و خانگی و یا طرح کارآفرینانه داشته باشند تسهیلات قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.
 
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: برای مشاغل خانگی یک میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت خواهیم کرد و پیگیری لازم برای انجام سفر زیارتی برای افراد مذکور و سایر هدایایی دیگر انجام خواهیم داد.
 
وی گفت: کسانی که دارای این شرایط هستند، نام و نام خانوادگی، کد ملی زوجین، کد کارگاه کارگر (زوج یا زوجه)، شماره تلفن و نام شهرستان خود را حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه به سامانه پیامکی ارسال کنند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید