کد خبر : ۴۳,۴۷۵
۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۲۱
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس زنجان برای تامین نظم و امنیت شب‌های قدر، تمهیدات لازم را اتخاذ کرده است.
 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار رحیم جهانبخش با بیان اینکه پلیس تمهیدات لازم را برای تامین نظم و امنیت شهروندان در شب‌های قدر برنامه‌ریزی ‌کرده است، اظهار کرد: کارکنان پلیس استان در شب‌های قدر در آماده‌باش کامل خواهند بود.
 
وی ادامه داد: پلیس استان زنجان در این شب‌ها با راه‌اندازی گشت‌های ویژه در مناطق مختلف به صورت محسوس و نامحسوس در خدمت مردم خواهند بود.
 
این مسئول با اشاره به اینکه پلیس زنجان برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم اقدامات گسترده‌ای خصوصا در راستای پیشگیری از جرایم در شب‌های قدر در دستور کار دارد، تصریح کرد: پلیس در راستای تأمین نظم و امنیت مطلوب شب‌های قدر، تمهیدات ترافیکی و انتظامی لازم را اتخاذ کرده است تا شهروندان و مومنان بتوانند در کمال امنیت و آرامش به راز و نیاز به درگاه احدیت بپردازند.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های پلیس، تامین نظم و امنیت عمومی و فراهم کردن امکان حضور مردم در مساجد و تکایا با اجرای طرح‌های انتظامی - ترافیکی است، خاطرنشان کرد: طرح‌های ترافیکی ویژه که برای رفاه حال مردم، به‌ خصوص در ترافیک افطار و شب‌های قدر، راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر برگزار می‌شود، در استان اجرا خواهد شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید