کد خبر : ۴۳,۴۶۸
۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۱۸
رئیس شورای شهر تیتکانلو گفت: دو سال از شروع ساخت و ساز مردم در این مسکن مهر می گذرد اما هنوز این نقطه زیر ساخت های لازم را ندارد.
مهدی فیاضیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ۳۴ واحد در این نقطه در دست ساخت است که از این تعداد ۱۷ واحد تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.
 
رئیس شورای شهر تیتکانلو افزود: با این وجود، هنوز این نقطه خیابان کشی نشده و معابر آن فاقد آسفالت است.
 
وی با اشاره به اینکه این شهر هنوز براساس طرح هادی پیش می رود، بیان کرد: بیش از یک دهه از شهر شدن تیتکانلو می گذرد و این شهر با جمعیت ۴ هزارو ۳۳۷ نفری همچنان محروم از داشتن طرح جامع شهری بوده و نبود آن برای مردم مشکل آفرین است.
 
فیاضیان گفت: سرانه آسفالت معابر شهر تیتکانلو ۳۴ متر مربع است و ۱۲۰ هزار متر مربع از معابر شهر تیتکانلو نیاز به آسفالت دارد.
 
وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته، ۱۰ هزار متر مربع از معابر این شهر آسفالت شده است، افزود: مساحت این شهر ۱۳۶ هکتار و سرانه معابر این شهر به انضمام پیاده رو ها، ۸۳ متر مربع است.
 
به گزارش ایسنا، برای این شهر ساخت ۲۹۵ واحد مسکن مهر منظور شد که سند زمین آن به نام سازمان ملی مسکن کشور به ثبت رسید اما با گذشت بیش از یک دهه از تعریف این نقطه به عنوان مسکن مهر شهر تیتکانلو تاکنون فقط ۳۴ متقاضی اقدام به ساخت مسکن کرده اند.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید