کد خبر : ۴۲,۷۳۵
۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ۲۰:۱۷
۳۷ تن کالای اساسی در روستاهای بخش مرکزی گناوه توزیع می شود
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه گفت: ۳۷ تن کالای اساسی تنظیم بازار شامل برنج، شکر و مرغ ویژه ماه مبارک رمضان در روستاهای بخش مرکزی گناوه توزیع می‌شود.
عباس تخم افشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار و با توجه به ایام ماه مبارک رمضان، اقلام و کالاهای اساسی تنظیم بازار با نرخ دولتی در بازار شهرستان گناوه و روستاهای تابعه توزیع می‌شود.
 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه افزود: بر همین اساس ۳۷ هزار و ۱۹۰ کیلوگرم کالاهای اساسی تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان شامل برنج، شکر و مرغ بیست و یکم فروردین ماه در روستاهای بخش مرکزی برای توزیع در اختیار دهیاران، شوراها و هیئت‌های مذهبی قرار می‌گیرد.
 
وی گفت: این اقلام شامل ۲۲ هزار و ۶۴۰ کیلوگرم برنج با نرخ مصوب هر کیسه ۱۸۵ هزار تومان، ۷ هزار و ۷۵۰ کیلوگرم شکر خانوار با نرخ مصوب هر کیلوگرم ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان و میزان ۶ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد با نرخ مصوب هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان است که توسط دهیاران و شوراها و بین هیأت‌های مذهبی شهرستان توزیع خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گناوه و پیگیری فرماندار محترم شهرستان هیچ گونه مشکلی در زمینه تأمین کالای اساسی وجود ندارد و اقلام مورد نیاز سفره مردم عزیز شهرستان در این ایام، بدون دغدغه در دسترس خواهد بود.
 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه بیان کرد: بازرسان و ناظران این مدیریت با همراهی بازرسان کارگروه تنظیم بازار شهرستان به صورت مستمر بر روند توزیع اقلام نظارت و هر گونه کمبودی گزارش و سریعاً رفع می‌شود.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید