کد خبر : ۴۲,۲۶۰
۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ۰۰:۵۱
توزیع برنج و شکر تنظیم بازار در روستاهای گناوه آغاز شد
خارگ نیوز: دیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه گفت: ۳۱ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم برنج و شکر در راستای تنظیم بازار در روستاهای بخش مرکزی و بخش ریگ شهرستان گناوه توزیع می‌شود.
عباس تخم افشان در گفتگو با خبرنگار خارگ نیوز اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار و با توجه به تعطیلات نوروز، اقلام تنظیم بازار به صورت روزانه با نرخ دولتی در بازار شهرستان گناوه و روستاهای تابعه توزیع می‌شود.
 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه افزود: بر همین اساس دهم فروردین، ۲۸ هزار کیلوگرم برنج با نرخ مصوب ۱۸۵ هزار تومان و میزان سه هزار و ۳۰۰ کیلوگرم شکر به قیمت ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان توسط دهیاران و شوراها بین عاملان تعیین شده توزیع می شود.
 
وی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گناوه و پیگیری فرماندار محترم شهرستان هیچ گونه مشکلی در زمینه تأمین کالای اساسی وجود ندارد و اقلام مورد نیاز سفره مردم عزیز شهرستان، بدون دغدغه در دسترس خواهد بود.
 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه بیان کرد: بازرسان و ناظران این مدیریت با همراهی بازرسان کارگروه تنظیم بازار شهرستان به صورت مستمر بر روند توزیع اقلام نظارت و هر گونه کمبودی گزارش و سریعاً رفع می‌شود.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید