کد خبر : ۴۲,۰۳۰
۶ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴:۰۱
نظارت مستمر بر روند توزیع کالاهای اساسی در گناوه انجام می‌شود
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه با اشاره به حضور میدانی در بازار گناوه گفت: روند توزیع اقلام تنظیم بازار به صورت منظم و مستمر در گناوه انجام می‌پذیرد.
به گزارش خارگ نیوز، عباس تخم افشان در گفتگو با خبرنگاران  با اشاره به حضور میدانی فرماندار در بازار گناوه و نظارت مستقیم بر روند توزیع کالاهای اساسی گفت: روند توزیع اقلام تنظیم بازار به صورت منظم و مستمر در گناوه انجام می‌پذیرد.
 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه افزود: امروز نیز به همراه فرماندار محترم شهرستان، معاون برنامه ریزی و رئیس شورای شهر بازدیدی از بازار گناوه انجام شد و به صورت میدانی از بازار و نظارت مستقیم بر روند توزیع کالاهای اساسی بازدید شد.
 
وی ضمن اعلام رضایت مردم و مسافران از توزیع مرغ در گناوه گفت: امروز در ۲۳ نقطه از سطح شهر توزیع مرغ صورت گرفت.
 
نظارت مستمر بر روند توزیع کالاهای اساسی در گناوه انجام می‌شود
 
وی ادامه داد: خوشبختانه کمبود مرغ در بازار وجود نداشت و مردم و مسافران نیز در گفتگو با فرماندار شهرستان از روند توزیع اعلام رضایت کردند.
 
عباس تخم افشان از حمایت همه جانبه فرماندار در تخصیص کالاهای تنظیم بازار به شهرستان تقدیر کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط جهاد کشاورزی شهرستان و حمایت قاطع و قابل تحسین فرماندار محترم هیچ گونه کمبودی در زمینه اقلام مورد نیاز سفره مردم وجود ندارد و به مردم قول می‌دهیم به یاری خداوند مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید