کد خبر : ۴۱,۷۹۰
۲ فروردین ۱۴۰۱ ۱۹:۴۰
امام جمعه بوشهر: رهبر معظم انقلاب توجه ویژه و حساسی به حوزه معیشت، اقتصاد و تولید جامعه دارند
خارگ نیوز: امام جمعه بوشهر باتأکید بر تحقق شعار « تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین » گفت: در این راستا مسئولان باید برای تحقق شعار و حل مشکلات اقتصادی جامعه جهادی تلاش کنند.
به گزارش خارگ نیوز، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا تبریک سال جدید با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری اظهار داشت: معظم‌له امسال را به نام « تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» نامگذاری کردند که نشان می‌دهد توجه ویژه و حساسی به حوزه معیشت، اقتصاد و تولید جامعه دارند.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، اولویت حل مسائل اقتصادی را در فضای ملی دانست و بیان کرد: مسئولان باید روی مسائل اقتصادی و معیشتی توجه ویژه کنند.
 
امام جمعه بوشهر، تولید را بر اساس برنامه دانش‌بنیان مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تحقق این مهم تولید ناخالص ، ثروت و اقتدار ملی را در فضای بین‌المللی ارتقا می‌دهد.
 
وی با بیان اینکه جامعه جوانان مبتلا به بیکاری است تأکید کرد: باید حل مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان در اولویت برنامه مسئولان باشد.
 
صفایی بوشهری،  با اشاره به اینکه تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری زمینه برطرف کردن مشکلات جامعه را فراهم می‌کند تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای تحقق شعار  تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین و حل مشکلات اقتصادی جامعه جهادی تلاش کنند.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید