کد خبر : ۴۱,۷۶۸
۲ فروردین ۱۴۰۱ ۱۹:۰۵
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ایلام ازتماس تلفنی ۱۴ هزار و ۶۴۳ ایلامی با تلفن ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی پلیس استان و رضایت ۲۶ درصدی مردم از عملکرد پلیس در سال گذشته خبر داد.
سرهنگ محمدطاهر محمدی  با تأکید بر اینکه پیام‌های واصله به تلفن ۱۹۷ بصورت دقیق، فراگیر و هدفمند و در مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم بررسی می‌شود، گفت: سامانه ۱۹۷ بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت انتقادات، پیشنهاد‌ها و مراتب تقدیر مردم از پلیس می‌باشد.
 
او  در تشریح عملکرد سامانه "۱۹۷" نظارت همگانی پلیس استان گفت: در ۱۲ ماهه سال گذشته، ۱۴ هزار و ۶۴۳ تماس توسط مردم با سامانه "۱۹۷" در قالب تقدیر، انتقاد، شکایت، پیشنهاد، درخواست، راهنمایی و پاسخگویی برقرار شده است که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۳ درصدی داشته است.
 
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ایلام به افزایش ۲۰ درصدی پیشنهادات ودرخواست ها‌ی مردم با سامانه ۱۹۷ اشاره کرد و گفت:سال گذشته هم استانی‌های عزیز در تماس خود با سامانه ۱۹۷ پلیس، ۲ هزار و ۷۶۸ مورد پیشنهاد ودرخواست داشته اند که با کار کارشناسی همکاران ما در انتظامی استان بررسی ودر دستور کار قرار گرفت.
 
به گفته سرهنگ محمدی: در مدت یاد شده از مجموع پیام‌های قابل رسیدگی مردمی واصل شده به نسبت مشابه سال گذشته انتقاد ۳۴ درصد، شکایت ۹ درصد کاهش یافته و تقدیر مردمی از عملکرد پلیس نیز ۲۶ درصد افزایش داشته است.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید