کد خبر : ۴۱,۷۵۵
۲ فروردین ۱۴۰۱ ۱۸:۵۹
دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر گفت: یک باند بزرگ قاچاق اسلحه و مهمات در این شهرستان منهدم و ۵۹ قبضه اسلحه جنگی و شکاری از آن‌ها کشف و ضبط شد.
مهدی محمدی گفت: با اشراف اطلاعاتی و همکاری پلیس اطلاعات و امنیت و دستگاه قضایی شهرستان بندر ماهشهر یک باند بزرگ قاچاق اسلحه و مهمات شناسایی و منهدم شد.
 
او می‌گوید: در این رابطه پنج متهم دستگیر شدند و از متهمان ۳۱ قبضه سلاح شکاری، ۲۴ قبضه کلت کمری، دو قبضه اسلحه کلاشنیکف، دو قبضه سلاح سینالوف، ۴۸ تیغه خشاب کلت کمری، پنج تیغه خشاب کلاشینکف، ۱۲۰ تیر کلاشنیکف، ۵۰ تیر کلت کمری و ۹ تیر شکاری کشف و ضبط شد.
 
دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر گفت: دستگاه قضایی و نهاد‌های انتظامی و امنیتی شهرستان در جهت  تأمین امنیت و آسایش جامعه تمام توان خود را به کار بسته و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.
 
این مقام مسئول از شهروندان فهیم شهرستان ماهشهر خواست  هرگونه اطلاعات در مورد اعمال مجرمانه افراد بزهکار و مجرم را به دستگاه‌های قضایی، انتظامی و امنیتی اطلاع داده و در تأمین امنیت ایفای نقش کنند.
 
به گفته آقای محمدی امنیت، آسایش و آرامش جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و در این رابطه با هیچ احدی هیچگونه مماشاتی نخواهد شد.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید