کد خبر : ۴۱,۷۳۸
۲ فروردین ۱۴۰۱ ۱۸:۴۳
جانشین استاندار در ستاد هماهنگی خدمات سفر و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: منطقه اورامانات و به ویژه شهرستان روانسر پتانسیل‌ها، جاذبه‌ها و زیبایی‌های فراوانی دارد و ایام نوروز بهترین زمان و فرصت برای معرفی بیشتر و بهتر این منطقه است.
منوچهر فخری گفت : وظیفه مسئولان در شهرستان روانسر به عنوان دروازه اورامانات بسیار سنگین است و همه دستگاه‌ها در کنار هم قرار بگیرند و در کنار صنایع دستی و سوغاتی‌ها، باید فرهنگ غنی، صلابت و زیبایی‌های این منطقه را معرفی و نشان دهیم.
 
به گفته جانشین استاندار در ستاد هماهنگی خدمات سفر و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه شهرستان روانسر در همه ایام سال میزبان گردشگران و مسافران است که باید یک طرح جامع و کامل و ماندگاری برای زیباسازی و معرفی این شهرستان تدوین و اجرایی شود.
 
 مشارکت مردم اورامانات در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری ستودنی است و از این ظرفیت باید بیشترین استفاده شود.
 
محور ارتباطی کرمانشاه به روانسر یکی از محور‌های حادثه‌خیز استان است که آسفالت آن تخریب و نیازمند روکش است که باید برای جذب و اختصاص اعتبار آن اقدام لازم صورت بگیرد .
 
برگزاری جشنواره غذا‌های گیاهان بهاری
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: ثبت جهانی اورامانات بهترین ظرفیت برای رویدادمحوری برنامه‌های مختلفی از جمله جشنواره غذا‌های گیاهان بهاری در روانسر و محصولات توت فرنگی و لبنیات در بخش شاهو و برندسازی آن‌ها است.
 
جبار گوهری گفت: در مدت سه روز ۶۴۰ مسافر در شهرستان روانسر اسکان یافته اند و ۲۴ غرفه عرضه صنایع دستی و سوغاتی‌های محلی در نقاط مختلف شهرستان از جمله ورودی شهر روانسر و غار قوری قلعه دایر شده است.
 
در این مدت پنج هزار و ۲۰۰ نفر از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و گردشگری روانسر بازدید کرده اند.
 
معرفی شهرستان روانسر مهمترین دستور کار ستاد خدمات سفر
فرماندار روانسر گفت: معرفی شهرستان روانسر مهمترین دستور کار ستاد خدمات سفر است و در این راستا از همه ظرفیت‌ها بهره گرفته ایم.
 
سعدی مصطفی‌زاده گفت: اقتصاد شهری و معیشت مردم را هم در اولویت قرار داده ایم و ۲۴ غرفه با همکاری و مشارکت دستگاه‌های متولی راه‌اندازی شده است.
 
ماندگاری مسافر در شهرستان برای ما بسیار مهم است و تلاش داریم شهرستان روانسر از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شود .
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید