کد خبر : ۴,۱۲۵
۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۵۸
، محمود رضایی صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه دریایی خارگ اظهار داشت: مجموعه سپاه افتخار ایران اسلامی است، خارگ یکی از مهمترین و حیاتی‌ترین نقاط کشور است.
 
 
 
بخشدار ویژه خارگ اضافه کرد: امنیت این جزیره به عنوان یکی از مهمترین راهبردهای شورای تامین این جزیره است و اقدامات بسیار خوبی در حوزه امنیتی در این جزیره صورت گرفته است.
 
 
 
 
وی افزود: سپاه دریایی خارگ یکی از مهمترین و راهبردی‌ترین نیروهای نظامی است که این سپاه با قدرت خود ترس عجیبی بر تن دشمنان انقلاب اسلامی انداخته است، توان دفاعی ایران اسلامی امروزه قابل مقابله با هیچ عهدی نیست و روز به روز به این توان دفاعی در راستای نیاز کشور افزوده خواهد شد.
 
رضایی تصریح کرد: سپاه همیشه در کنار مردم ایران اسلامی بوده است و سپاه پیشتاز است در اقتصاد مقاومتی و در این عرصه فعالیت ها قابل توجهی ارائه کرده است.
 
بخشدار ویژه خارگ خاطرنشان کرد: سپاه یک نعمت الهی است که به مردم ما اعطا شده است، مشکل آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
نماینده عالی دولت در خارگ  گفت: باید خدمات بیشتری به خانواده‌های معزز شهدا در جزیره خارگ اختصاص یابد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این منطقه باید بیشتر صورت گیرد.
 
وی افزود: طرح امنیتی جزیره خارگ کار بسیار بزرگی بود؛ دو برابر جمعیت خارگ کارت بومی صادر شده بود که در اینجا حق بومیان پایمال شده بود ولی با تدبیری که صورت گرفت بسیاری بندهای قانونی طرح امنیتی در جزیره خارگ اجرا شد و امیدواریم این طرح به صورت کامل در جزیره خارگ اجرا شود.
 
وی یاداور شد: زیبنده جزیره خارگ نیست که پدر و مادر شهید با مشکل مسکن روبرو باشند؛ مسئولان باید بصورت ویژه تکریم خانواده شهدا را در نظر داشته باشند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید