کد خبر : ۳,۹۰۸
۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۴۷
بیانات رهبری فصل نوینی در بزرگداشت روز جهانی قدس رقم خواهد زد
خارگ نیوز: امام جمعه گناوه گفت: روز جهانی قدس امسال از دو ویژگی خاص برخوردار است که بیانات رهبر معظم انقلاب یکی از آنها است و فصل نوینی در بزرگداشت این رویداد مهم تجلی و رقم خواهد خورد.
به گزارش خارگ نیوز، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز پنجشنه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جهانی قدس امسال ارزشمند و برای امت اسلامی بشارت آمیز و جبهه استکبار جهانی هشدار دهنده خواهد بود.

وی اظهار داشت: از عموم مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان درخواست می‌شود از سخنان ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب که از ساعت ۱۲ روز جمعه هفته جاری از رسانه ها پخش خواهد شد نهایت بهره را ببرند.

امام جمعه گناوه گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های خاص روز جهانی قدس امسال حضور نداشتن فیزیکی سردار دل‌ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی برای نخستین بار در این روز است که توانست راهبرد دفاع جبهه مقاومت را به هجوم و پرتاب سنگ را به موشک تبدیل کند.

وی ادامه داد: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در آیین تشییع جنازه این شهید برزگوار در دانشگاه تهران وی را شهید قدس نامید زیرا در جنگ های ۲۲ روزه حضور و هدایت عملیات مقاومت را برعهده داشت و رژیم صهیونسیتی را دچار شکست‌های مفتضحانه کرد.

رکنی حسینی افزود: نام‌گذاری روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ابتکارات امام راحل است که تاهنوز پابرجا مانده‌است.

وی اظهارداشت: در حالیکه رژیم صهیونیستی یک روز شعارش از رود نیل تا فرات بود، امروز به برکت مقاومت و مردم فلسطین تمام توطئه‌های آن رژیم جعلی و حامیانش یکی بعداز دیگری با شکست مواجه شده‌است.

وی با بیان اینکه معامله قرن توسط دشمنان مقاومت و فلسطین در کشوری به نام بحرین راه اندازی شد، گفت: با حمایت مردم و نظام مقدس اسلامی این معامله ننگین به شکست مفتضحانه تبدیل شد.

امام جمعه گناوه افزود: امسال در حالی روز جهانی قدس را آغاز می‌کنیم که باتوجه به ویروس منحوس کرونا در خیلی از نقاط کشور که وضعیت قرمز دارند از جمله شهرستان گناوه برگزار نخواهد شد.

وی بیان کرد: امیدواریم با رشد فزاینده بیداری اسلامی و جهانی و اوج گیری مقاومت اسلامی، روز جهانی قدس که یوم‌القدر امت‌های مسلمانان است، روز اقامه نمازجمعه بزرگ جهان به امامت موعود جهانی حضرت مهدی (عج) شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید