کد خبر : ۳۸,۳۰۴
۲۹ آذر ۱۴۰۰ ۱۱:۲۶
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از توزیع ۲۷۰ سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند استان خبر داد.
جاسم محمدی فارسانی، اظهار کرد: خدمت تأمین جهیزیه در راستای ایجاد زمینه ازدواج آسان جوانان از رویکردهای این نهاد است که هر ساله طی چند مرحله به نوعروسان اهدا می‌شود.
 
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به توزیع ۳۲۰ سری جهیزیه در مرحله نخست(دهه کرامت و ولایت) افزود: در مرحله دوم نیز ۲۷۰ سری جهیزیه با هزینه ۵ میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان تهیه و میان نوعروسان توزیع می‌شود.
 
وی با بیان اینکه توزیع جهیزیه تا پایان سال‌جاری در چهارمحال و بختیاری نیز ادامه دارد، گفت: جهیزیه‌ نوعروسان شامل لوازم ضروری منزل از جمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی و سایر وسایل مورد نیاز است.
 
محمدی با اشاره به حمایت خیران و مؤسسات خیریه از ازدواج جوانان نیازمند چهارمحال و بختیاری، گفت: هر ساله بخشی از هزینه‌های تأمین هزینه‌های ازدواج مددجویان توسط خیران داخل و خارج از استان تأمین می‌شود.
 
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به روش‌های غیرحضوری کمک به ازدواج جوانان نیازمند، یادآور شد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و انتخاب گزینه سایر کمک‌ها، سهمی در تأمین هزینه‌های آغاز زندگی جوانان نیازمند داشته باشند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید