کد خبر : ۳۸,۲۸۱
۲۸ آذر ۱۴۰۰ ۰۷:۴۲
مدیران شهرستان دیر در حل مشکلات مردم تسهیل‌گری کنند
خارگ نیوز: فرماندار شهرستان دیر گفت: مدیران به دنبال حل مشکلات مردم و تسهیل گری باشند و جزیره‌ای اقدام نکنند.
به گزارش خارگ نیوز، یونس باربرز عصر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر اظهار داشت: ادارات به خود مراقبتی و خود حفاظتی اهمیت دهند و در هنگام وقوع حوادث مختلف آمادگی داشته باشند.
 
فرماندار شهرستان دیر افزود: هیچ خود حفاظتی مهم‌تر از خدمت به مردم نیست و اگر اعتماد مردم به دستگاه‌های اجرایی افزایش یابد، سرمایه اجتماعی کشور ارتقا یافته و بسیاری از مشکلات حل می‌شود.
 
وی ادامه داد: در راستای تکریم مردم و احترام به آنها، جلسات اداری در ساعات غیر اداری برگزار می‌شود.
 
فرماندار شهرستان دیر گفت: مدیران به دنبال حل مشکلات مردم و تسهیل گری باشند و جزیره‌ای اقدام نکنند.
 
وی با بیان اینکه ادارات در برخورد با مشکلات بخشی از راه حل باشند نه مشکل، افزود: دولت با وجود مشکلات تا امروز از بانک مرکزی استقراض و خلق پول نکرده است.
 
باربرز با تاکید بر حمایت و استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال، افزود: نباید سرمایه گذاران گرفتار فضای بوروکراسی اداری شوند.
 
فرماندار شهرستان دیر خاطرنشان کرد: بخشداران در مسائل مربوط به هزینه‌های دهیاری‌ها و پروژه‌های روستاها ورود کرده و نظارت جدی داشته باشند.
 
مشکلات جایگاه‌های سوخت حل شود
 
باربرز خواستار پیگیری جدی برای رفع مشکلات جایگاه‌های سوخت شد و ادامه داد: شهرداران در ستاد تسهیلات سفر نوروزی کارها را تسریع دهند و پروژه‌های افتتاحی دهه فجر زودتر اعلام کنند.
 
وی عنوان کرد: مدیران ادارات در راستای شفاف سازی و بیان خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه اهتمام جدی داشته باشند.
 
باربرز گفت: در نشست اخیر با رئیس سازمان محیط زیست کشور، مسائل و مشکلات شهرستان در بخش‌های مختلف بیان کردیم.
 
۷۰۰ واحد مسکونی سهم شهرستان دیر در نهضت ملی مسکن
 
وی درباره نهضت ملی مسکن، گفت: سهم شهرستان دیر در نهضت ملی مسکن احداث ۷۰۰ واحد است که باید اطلاع رسانی‌های لازم به مردم انجام و دستگاه‌های خدمات رسان در اجرای زیرساخت‌ها تسهیل گری کنند.
 
بارز ابراز کرد: واکسیناسیون علیه کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اهمیت زیادی دارد و باید خود را برای پیک‌های احتمالی بعدی آماده کنیم.
 
فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه اعتبارات کمیته برنامه ریزی و تملک دارایی آرام آرام در حال تزریق است، بیان داشت: تنها ۶ درصد اعتبارات کمیته برنامه ریزی و تملک دارایی در شهرستان جذب شده که نیاز به پیگیری بیشتر مدیران ادارات در مرکز استان است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید