کد خبر : ۳۶,۰۶۶
۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۴۴
اماکن مذهبی گناوه ودیلم از ارایه حساب بانکی به افراد ناشناس پرهیز کنند
خارگ نیوز: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گناوه و دیلم از هیات امنای بقاع متبرکه، حسینیه‌ها و مساجد این مناطق خواست، از ارایه اطلاعات بانکی خود درصورت تماس افراد ناشناس، پرهیز کنند.
به گزارش خارگ نیوز، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گناوه و دیلم روز چهارشنبه در این ارتباط اظهارداشت: به تازگی افرادی سودجو ، تماس‌هایی با برخی از هیات امنای  اماکن مذهبی شهرستان گناوه به بهانه واریز اعتبارات برای ساخت و مرمت  اماکن مذهبی برقرار و ضمن معرفی خود به عنوان  پرسنل سازمان اوقاف وامور خیریه، درخواست شماره کارت بانکی از هیات امنای مساجد و حسینیه ها برای  واریز وجه کرده‌اند.
 
حسین غلامی افزود: هرگونه مساعدت مالی عمرانی به اماکن مذهبی، فقط از طریق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و یا دیگر ادارات مربوطه بصورت قانونی و رسمی صورت می‌پذیرد.
 
وی گفت: برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی و کلاهبرداری توسط افراد سودجو از ارایه حساب بانکی اماکن مذهبی و  اعلام مشخصات حساب بانکی حقیقی و یا حقوقی بصورت تلفنی و یا حضوری به افراد ناشناس بجد پرهیز شود.
 
رئیس اداره اوقاف گناوه و دیلم از هیات امنای بقاع متبرکه و مذهبی خواسته شده درصورت تماس افراد مذکور هیچگونه اطلاعاتی پیرامون حساب بانکی خود و اماکن مذهبی مناطق خود در اختیار این کلاهبرداران قرار ندهید.
 
وی یادآورشد:  شماره تماس‌هایی را که افراد سودجو ممکن است از آنها استفاده کنند ۰۲۱۶۶۷۲۸۱۳۳  و   ۰۹۳۹۰۵۳۵۰۸۷  است و به هیچ وجه پاسخی به آنها ندهند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید