کد خبر : ۳۴,۷۱۸
۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۷:۵۳
انتصابات جدید در هیات فوتبال خارگ و حضور قابل توجه جوانان
جوانان جزیره خارگ عهده دار مسئولیت کمیته های هیات فوتبال خارگ
خارگ نیوز: ظهر امروز در نشستی که با حضور رئیس هیئت فوتبال و دبیر و مسئولین کمیته های روابط عمومی و آموزش و همینطور معاون اداره ورزش و جوانان خارگ برگزار شد طی احکامی جداگانه ، مسئولین کمیته های مختلف هیئت فوتبال خارگ انتصاب گردیدند.
به گزارش خارگ نیوز، ظهر امروز در نشستی که با حضور رئیس هیئت فوتبال و دبیر و مسئولین کمیته های روابط عمومی و آموزش و همینطور معاون اداره ورزش و جوانان خارگ برگزار شد طی احکامی جداگانه ، مسئولین کمیته های مختلف هیئت فوتبال خارگ انتصاب گردیدند.

 

به موجب این احکام که به امضای محمدرضا میرزایی؛ رئیس هیئت فوتبال رسید ، غلامرضا اخلاقی از داوران با سابقه جزیره به عنوان مسئول کمیته داوران منصوب شد و محمد شیری از جوانان بومی خارگ عهده دار مسئولین کمیته فوتسال هیئت فوتبال خارگ شد.
 
وحید عربزاده؛ از دیگر جوانان فعال و افتخارآفرین ورزش خارگ مسئولیت کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال را عهده دار شد که در این مسیر علی سنامیری و محمود چرخی از فوتبالیست های جوان جزیره به عنوان اعضای کمیته او را همراهی خواهند کرد تا بار دیگر شاهد اعتلای فوتبال خارگ در میان جوانان و خیل علاقه مندان به این ورزش محبوب باشیم. عبداله گوپالی ؛ از تلاشگران عرصه فوتبال خارگ نیز بار دیگر با حضور در هیئت فوتبال عهده دار مسئولیت پشتیبانی این هیئت شد.

 

از نکات ویژه و قابل توجه انتصابات هیئت فوتبال خارگ می توان به حضور و روی کارآمدن جوانان فعال فوتبال خارگ در مجموعه هیئت فوتبال اشاره کرد که نویدبخش آینده ای روشن برای ورزش محبوب فوتبال در نگین درخشان خلیج فارس خواهد بود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید