کد خبر : ۳۴,۷۱۶
۱ مهر ۱۴۰۰ ۲۰:۱۹
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ هفته دفاع مقدس را تبریک گفت
خارگ نیوز: رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد خارگ طی پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
به گزارش خارگ نیوز، دکتر باقری طی پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت، متن این پیام به شرح ذیل می باشد:
 
دفاع مقدس، نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه ‏های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری ‏های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند. زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم ‏اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود. دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی بود که آنان بار دیگر با اعتماد به نفس و با تلاش و همت، حرکت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را بواسطه نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله‌های رفیع علم و دانش را فتح نموده تا شاهد عزّت و عظمت کشورشان باشند.
تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته شکوهمند دفاع مقدس نیز، مانند هر سال تقارنی بس خجسته و نیکوست و یادآور می شود که پاسداری از حرمت خون شهیدان در سنگر دانشگاه تکلیف امروز ماست.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا... الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی، جامعه دانشگاهی کشور و مردم قهرمان و حماسه آفرین جزیره مقاوم خارگ تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان را برای خود و همگان مسألت دارم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید