کد خبر : ۳۴,۶۳۰
۲۸ شهریور ۱۴۰۰ ۲۲:۴۰
پیمانکار تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی سه نوبته کار کند
خارگ نیوز: سرپرست شهرداری بوشهر گفت: تنها خواسته شهرداری از پیمانکار جدید تقاطع شهید سلیمانی این است که کار را سه نوبته پیش ببرد تا رضایت شهروندان جلب شود.
به گزارش خارگ نیوز، عبدالله کردگار سرپرست شهرداری بندر بوشهر در نشست با پیمانکار جدید تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی بیان کرد: حمایت و تلاش جدی شورای شهر زمینه را برای اجرای هر چه سریع‌تر این طرح فراهم آورده است و در کنار این همراهی، تعامل خوب صورت گرفته از سوی استانداری و فرمانداری نیز نقش سازنده‌ای در اجرای طرح خواهد داشت.
 
او ادامه داد: با توجه به انتخاب پیمانکار توانمند برای تقاطع شهید سلیمانی، انتظار بحق شورا و شهروندان این است که با توجه به تاخیر صورت گرفته در روند اجرا، اکنون طرح با سرعت بسیار مطلوبی پیش رود.
 
سرپرست شهرداری بوشهر افزود: در این شهرداری، پیمانکار و کارفرما همکار یکدیگر محسوب می‌شوند و این روحیه تعاملی باید منجر به اجرای هر چه بهتر طرح‌ها شود.
 
کردگار عنوان کرد: اکنون تنها خواسته شهرداری از پیمانکار طرح این است که کار را سه نوبته پیش ببرد تا با سرعت در اجرای طرح رضایت حداکثری شهروندان جلب شود.
 
او گفت: در مقطع کنونی تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در اولویت اصلی شورا و شهرداری بندر بوشهر است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.
 
سرپرست شهرداری بوشهر بیان کرد: اجرای گذر سرتل_نیروگاه، چرخ و فلک، تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی و آسفالت کوچه‌های خاکی در اولویت اصلی شهرداری است که برای اجرای هر چه سریع‌تر آن‌ها تمام ظرفیت‌ها به‌کارگیری خواهد شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید