کد خبر : ۳۲,۹۸۸
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۲۸
اعزام بیمار علائم پایین حیاتی با بالگرد فلات قاره به بوشهر/ سازمان تامین اجتماعی پای کار نیست
خارگ نیوز: مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارگ گفت: یک بیمار با علائم حیاتی پایین با بالگرد فلات قاره به بوشهر اعزام شد.

به گزارش خارگ نیوز، عبدالمجید ستایشی در گفتگو با خبرنگار خارگ نیوز اظهار داشت: امشب برابر اطلاعات دریافتی از سوی بیمارستان خلیج فارس مبنی بر وخیم بودن حال یک بیمار با علائم حیاتی پایین از این بیمارستان به  عملیات عمومی خارگ واصل گردید.

وی افزود: باتوجه به تشخیص کادر پزشکی بیمارستان مبنی بر اعزام این بیمار به خارج از جزیره خارگ، بیمار به همراه اسکورت پزشکی توسط یک دستگاه بالگرد فلات قاره به بوشهر اعزام گردید.

مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارگ در پایان یادآورد شد: تشکر ویژه ای از شرکت نفت فلات قاره خارگ که همیشه همکاری همه جانبه ای در مسولیت اجتماعی دارند همچنین جا دارد از خدمات خلبانان شرکت نفت فلات قاره و پرسنل فرودگاه شهدای جزیره خارگ داریم که در تمامی شرایط یار و یاور ما در مشکلات هستند قدر دانی می نماییم. 

 

به گزارش خبرنگار خارگ نیوز، به دلیل شرایط خاص جغرافیایی خارگ، نبود اورژانس هوایی یکی از مشکلات اساسی این جزیره است وی می‌طلبد که مسئولان عزمی جدی برای استقرار اورژانس هوایی در جزیره داشته باشند.

 

در این زمینه در زمان‌های مختلف تصمیماتی توسط مدیران ارشد استانی و حتی کشور در این زمینه گرفته شد، ولی اقدامات مناسبی در این زمینه صورت نگرفته و سازمان تامین اجتماعی هم در قبال بیمه شدگان خود در این جزیره اقدام مناسبی در حوزه اعزام بیماران صورت نداده و همچنان مشکل اعزام بیماران اورژانس در این جزیره وجود دارد.

 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید