کد خبر : ۳۱,۷۷۰
۱ مرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۰۷
خارگ نیوز: رییس جمهوری منتخب گفت: باید با مردم حرف بزنیم و آنها را محرم بدانیم و اگر امروز به هر دلیلی کمبودی وجود دارد، هر کدام دلایلی دارد که باید با مردم در میان گذاشت.
🔸 فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر گفت: ۲ فردی که بامداد امروز پنجشنبه به سمت پلیس این شهرستان تیر اندازی کرده بودند دستگیر شدند.
 
🔴۲ هزار دوز واکسن کرونا در شادگان به مردم تزریق شد
 
🔸 رئیس مرکز بهداشت شادگان گفت: ۲ هزار دوز واکسن کرونا تا کنون به واجدان شرایط دریافت واکسن در شادگان تزریق شده است
 
🔴دولت آماده تامین مابقی اعتبارات کاهش اثرات خشکسالی در خوزستان است
 
🔸مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: این سازمان آمادگی تامین اعتبارات مصوب شده در هیات دولت مبنی بر کاهش اثرات خشکسالی در استان خوزستان را دارد.
 
🔴رییسی: باید مردم را محرم بدانیم
 
به گزارش خارگ نیوز،  رییس جمهوری منتخب گفت: باید با مردم حرف بزنیم و آنها را محرم بدانیم و اگر امروز به هر دلیلی کمبودی وجود دارد، هر کدام دلایلی دارد که باید با مردم در میان گذاشت.
 
 
امیدواری‌ام نسبت به حل مشکلات خوزستان بیش از گذشته شد
 دبیر شورای عالی امنیت ملی پس از دیدار با رییس‌جمهوری منتخب برای بررسی مشکلات خوزستان، نوشت: امیدواری‌ام نسبت به جدیت ایشان برای حل مشکلات انباشته بیش از گذشته شد
 
سپاه هفت تانکر آب رسان برای تامین آب شرب آبادان اختصاص داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبادان با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی به منظور برطرف کردن کمبود آب آشامیدنی در شهرستان آبادان گفت: سپاه هفت دستگاه تانکر آب رسان برای تامین آب شرب شهرستان آبادان تامین کرد
 
2 طرح بهداشت و درمان خیرساز در گتوند افتتاح و کلنگ زنی شد
 طرح پایگاه اورژانس جاده ای خیرساز در سه راهی گتوند روز پنجشنبه افتتاح و عملیات اجرایی احداث طرح ساختمان بخش سی سی یو (CCU) بیمارستان کارون این شهرستان آغاز شد
 
خواسته مردم"رفیع" تامین آب است و اجازه سوء استفاده به دشمن را نمی دهند
رئیس شورای شهر رفیع تاکید کرد: مردم این شهر به نظام وفادار هستند و تنها خواسته ای که از مسئولان دارند تامین آب شرب و کشاورزیشان می باشد که توقع بیجایی نیست.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید