کد خبر : ۳,۱۵۰
۵ فروردین ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱
فراخوان جشنواره مجازی "نمایشخانه" در بوشهر منتشر شد
خارگ نیوز: فراخوان جشنواره مجازی "نمایشخانه" با شعار «هر خانه، یک تماشاخانه تئاتر» ویژه نوروز ۹۹ توسط سازمان مردم نهاد " نیمدری سبز" در بوشهر منتشر شد.
به گزارش خارگ نیوز؛ مدیرعامل سازمان مردم نهاد "نیمدری سبز" روز سه‌شنبه در تشریح این فراخوان گفت: جشنواره مجازی نمایشخانه با همکاری دفتر تئاتر خیابانی اداره کل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر و انجمن هنرهای نمایشی این استان برای ایجاد نشاط و بهبود فضای خانواده‌ها در دوران قرنطینه خانگی و مقابله با ویروس کرونا بویژه در ایام نوروز برگزار می‌شود.
محمد مظفری روز سه‌شنبه در این ارتباط افزود: جشنواره نمایشخانه با شعار (هر خانه، یک تماشاخانه تئاتر) در سطح غیر حرفه‌ای و با مشارکت کودکان و نوجوانان و همراهی پدران و مادران برگزار خواهدشد.
وی ادامه داد: موضوع‌های جشنواره شامل چگونه "کرونا را شکست دهیم" و "نوروز را در خانه بمانیم" و "متل‌ها و قصه قدیمی سرزمین مادری را احیا کنیم" است.
مظفری ادامه داد: جشنواره در بخش‌های نمایش‌های ایرانی، نمایش عروسکی، نمایش کوتاه، اسندتاپ کمدی برگزار می‌شود.
وی گفت: نمایش‌ها باید به‌صورت خانگی و غیر حرفه‌ای‌ و با تلفن همراه ضبط و از طریق واتساپ به شماره اعلام‌شده‌ ارسال شود و هرخانواده می‌تواند باحضور کودکان و نوجوانان و مشارکت پدر و مادر و فرزندان‌ تولید نمایش کند.
مظفری عنوان کرد: مدت زمان اجرای نمایش‌های خانگی باید بین ۵ تا ۱۵ دقیقه باشد و آثار توسط داوران به‌صورت ویدیویی داوری شده و به برگزیدگان در حوزه بازیگری، نویسندگی، کارگردانی، طراحی صحنه و موسیقی جوایزی اعطا خواد شد.
وی یادآور شد: آخرین مهلت ارسال نمایش ها تا ۱۰ فروردین است و علاقمندان می‌توانند با تهیه فیلم نمایش‌های خانگی خود آنها را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۳۶۹۷۴۰۲۴۶ ارسال کنند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید