کد خبر : ۳,۱۰۵
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ۲۱:۱۹
فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ روز ملی شدن صنعت نفت را تبریک گفت
خارگ نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ روز ملی شدن صنعت نفت را تبریک گفت.

به گزارش خارگ نیوز؛  سیروس حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ روز ملی شدن صنعت نفت را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد. 

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۹ اسفند که یادآور عزت و شکوه ایران اسلامی در ملی شدن صنعت نفت است روزی به یادماندنی در تاریخ معاصر ایران و آغازی برای خود اتکایی و مبارزه جدی با سلطه بیگانه می باشد.

صنعت بزرگ نفت با گذر از فراز و نشیب های بسیار و تنها به مدد همت و گنجینه ارزشمند اعتقاد به دانش ،مدیریت وتجربه ایرانی و اسلامی توانست خود را از سلطه بیگانه رهایی بخشد؛تا جایی که امروز شاهدیم که این صنعت قله های رفیع افتخار و اقتدار را فتح کرده و نام ایران اسلامی را به نامی آشنا و ماندگار در صنعت انرژی جهان مبدل نموده است.

بدون شک، دستیابی به موفقیت های بزرگ حاصل اندیشه ناب و توان اجرایی ایرانیان تلاشگر و توانمندی است که در حوزه‌های تخصصی نفت و گاز، کشتی عزت و توسعه این صنعت ارزشمند را به حرکت واداشته و آنرا به سرمنزل مقصود رسانده اند.

در سال ۹۸ شاهد خودکفایی شرکت پایانه های نفتی ایران در قطعات فنی و تخصصی بودیم که این بومی سازی با همت جهادی کارکنان خدوم این شرکت در سال رونق تولید محقق گردید.

اینجانب ضمن تشکر از حضور مستمر جناب آقای دکتر اسدروز در بحران اخیر مبارزه با شیوع بیماری کرونا از همه تلاشگران خانواده بزرگ صنعت نفت ،این مناسبت فرخنده را بر تمامی ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم.


سیروس حیاتی 

فرمانده سپاه ثارالله خارگ 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید