کد خبر : ۳۰,۷۷۳
۱۷ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۰۳
مدیر عملیات عمومی خارگ درگذشت پدر بزرگوار نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه ، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت
خارگ نیوز:مدیر عملیات عمومی خارگ، طی پیامی درگذشت پدر بزرگوار نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه ، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خارگ نیوز، نادر پیزاده ، مدیر عملیات عمومی خارگ، طی پیامی درگذشت پدر بزرگوار نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه ، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

انا لله و انا الیه راجعون

همانا ما از خدائیم و به سوی او باز می گردیم
باخبر شدیم جناب آقای حاج الله کرم جمیری ، پدر ارجمند جناب آقای عبدالکریم جمیری نماینده محترم مردم شریف بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی، از این دنیای فانی رحل اقامت بربست و با لبیک به دعوت حضرت حق، روان پاکش به سوی آستان جانان پر کشید.

اینجانب و همچنین مجموعه عملیات عمومی خارگ این فقدان و دوری تالم برانگیز را صمیمانه به جناب اقای دکتر عبدالکریم جمیری و خانواده بزرگ آنان مرحوم تسلیت گفته و ضمن آرزوی آرامش ابدی برای آن نفس سلیم که در جوار حضرت دوست آرمیده، برای همه بازماندگان و خانواده ارجمند آن فقید و سعید، آرزوی بردباری و پاداش فزاینده الهی دارم.

با فرستادن درود بر محمد و خاندان پاکش، از پیشگاه الهی علو درجات و همنشینی با همه صالحان و نیکان را برای آن عزیز سفر کرده، مسئلت داریم.

ان الله مع الصابرین

نادر پیرزاده 

رئیس عملیات عمومی خارگ

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید