کد خبر : ۲۸,۹۵۸
۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۵۶
خارگ نیوز:معاون مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت: هیچ محدودیتی برای واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان نداریم اما برخی از کادر درمانی بیمارستان‌ها اعلام کرده‌اند که واکسن آسترازنکا یا سینوفارم تزریق نمی‌کنند و منتظر مانده اند تا واکسن اسپوتنیک وی تزریق کنند و این یکی از دلایل آن است که بخشی از کادر بهداشت و درمان هنوز واکسن خود را دریافت نکرده اند وگرنه هیچ محدودیتی برای تزریق واکسن آنها وجود ندارد.
به گزارش خارگ نیوز، عرشی، معاون مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت: هیچ محدودیتی برای واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان نداریم اما برخی از کادر درمانی بیمارستان‌ها اعلام کرده‌اند که واکسن آسترازنکا یا سینوفارم تزریق نمی‌کنند و منتظر مانده اند تا واکسن اسپوتنیک وی تزریق کنند و این یکی از دلایل آن است که بخشی از کادر بهداشت و درمان هنوز واکسن خود را دریافت نکرده اند وگرنه هیچ محدودیتی برای تزریق واکسن آنها وجود ندارد.
 
 بیش از ۷۵ تا ۸۰ درصد افراد بالای ۸۰ سال واکسینه شده اند و بر اساس سیاست وزارت بهداشت وقتی بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد گروه‌های سنی واکسینه شوند اولویت واکسیناسیون گروه سنی پایین تر اعلام خواهد شد‌.
 
 رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا:همه افراد بالای ۷۰ سال از شنبه در سامانه واکسیناسیون ثبت نام کنند و پیامک برای افراد ثبت نام کننده ارسال می‌شود. بدون نوبت به افراد بالای ۷۰ سال واکسن تزریق نمی‌شود.
 
کلیدواژه ها: واکسن کرونا 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید