کد خبر : ۲,۸۰۳
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۵۴
رسانه خود را به هیچ کاندیدایی اجاره نخواهیم داد
خارگ نیوز: اصحاب رسانه استان بوشهر در واکنش به خبر ورود پول‌های کثیف به انتخابات اقدام به انتشار بیانیه کردند.

به گزارش خارگ نیوز؛ رسانه‌های استان بوشهر در واکنش به خبر ورود پول‌های کثیف به انتخابات اقدام به انتشار بیانیه کردند.

در این بیانیه آمده است: از جمله دلایل مراجعه مردم به رسانه‌ها اطلاع رسانی در خصوص وقایع روز و ابهام زدایی و شفافیت در خصوص مسائل مطرح شده در جامعه است. به همین جهت از رسانه که به عنوان رکن چهارم دموکراسی در جهان یاد می شود، انتظاری جز این نمی‌رود که سلامت کاری را سرلوحه کار خود قرار داده و پرچم دار شفافیت و مبارزه با فساد باشد.

همواره در ایام انتخابات رسانه ها و اصحاب رسانه که قشر مظلوم جامعه‌اند در معرض اغوای اصحاب زر و زور و قدرت قرار می‌گیرند. هدف از این اغواها که گاهی با چاشنی تهدید همراه است جز رسیدن به مطامع حزبی و گروهی نبوده و اندکی بوی دلسوزی از آن به مشام نمی رسد.

جامعه رسانه استان بوشهر بیان می‌دارد که هیچ گاه رسالت اصلی خود یعنی امر خطیر اطلاع رسانی را با پیشنهادهای وسوسه انگیز جریان‌های خاص که قصد دارند ضعف اقبال عمومی خود را با اجاره کردن رسانه های خود فروخته جبران کنند، زیر پا نمی گذاریم و در مقابل، با مردم و مخاطبان عهد می‌بندیم که همیشه در مسیر روشنگری قدم گذاشته و ابزار نظارت و بازرسی مردم باشیم.

همچنین عموم مردم شریف استان بوشهر را دعوت به بهره‌مندی از نگاه انتقادی به رویدادها و کاندیداها کرده و خواستاریم این عزیزان بدون اسیر شدن در موج‌های تبلیغاتی و هیجان‌های انتخاباتی و زودگذر، انتخابی بر اساس شاخص‌های ترسیمی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشند.

رسانه‌های امضا کننده این بیانیه تاکنون:

خبرگزاری فارس
خبرگزاری تسنیم
خبرگزاری مهر
روزنامه کیهان
خبرگزاری حوزه
خبرگزاری شبستان
روزنامه جوان
سیاست روز
عصر رسانه

خارگ نیوز

گام خبر
سوک
جنوب نیوز
دانشجونیوز
سپاس
نخلستون
منبری‌ها
کوگانا
تنگستان‌نما
لیمر
بوشهر۲۴
مطاف۲۴
رخداد جنوب
دریای جنوب
مجله آزادنما
چغادک نما
چریف
عسلویه نیوز
عصر دیلم
برازجان سلام

بوشهرنیوز

روزنامه پیام عسلویه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید