کد خبر : ۲,۷۷۷
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۴۳
۱۱ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در استان بوشهر انصراف دادند
خارگ نیوز: مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: ۱۱ نفر از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر انصراف دادند.
به گزارش خارگ نیوز، خسرو دهقانی امروز در جمع خبرنگاران ، با اشاره به تایید صلاحیت ۱۰۱ داوطلب برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر اظهار داشت: این ۱۰۱ داوطلب شامل ۳۵ نفر در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم، ۲۳نفر در حوزه دشتستان، ۲۲ نفر در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان، و ۲۱ نفر در حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر از انصراف ۱۱ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس خبر داد و گفت: تا کنون ۱۱ نفر در ۳حوزه از حضور در این عرصه انصراف داده‌اند و تعداد نامزد‌های باقی‌مانده به ۹۰ نفر رسیده است.

وی افزود: در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۶ نفر، در دشتی و تنگستان ۲ نفر و در دیر، کنگان، جم و عسلویه ۳ نفر انصراف داده‌اند و در دشتستان هم انصرافی نداشته‌ایم.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: به این ترتیب، اکنون در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۲۹ نفر، در دشتی و تنگستان ۲۰ نفر، در دیر، کنگان، جم و عسلویه ۱۸ نفر و در حوزه دشتستان هم ۲۳ نامزد با هم رقابت می‌کنند.

دهقانی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم در استان در نظر گرفته شده و امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید